DUYURULAR

İlker Yaraşır Aska cevabim Şiiri

Facebook'ta Paylaş! Twitter'da Paylaş! Sık Kullanılanlara Ekle!
Harf Boyutu Küçült Harf Boyutu Normal Harf Boyutu Büyüt
Puanınız kaydedildi.
Teşekkür ederiz.
0,0
0
Şiire puan verin!

İlker Yaraşır (yarasir)

Aska cevabim

sevmek yasarken ölmek,ölü iken yasamaktir. sevmek ates ve tozdan yaratilip,yine ates ve toz icinde kaybolup tekrar dogmaktir,sevmek yasarken yanmak,yanarken yasamaktir.sevmek cildirmak. cildirdigin zaman akillanmaktir,sevmek kadin ve erkegin tek fikir tek vücud ölüp tekrar yasamasidir,sevmek sarp bir dagin en tepesinden bosluga kendini denize birakmaktir,sevmek bir magrayi delip yol acip aradigini bulup birlikte cennet bahcesine girmektir. sevmek en yükseklerde kanatsiz ucup isik olmaktir,sevmek tüm doga kanunlarini,kurallarini, saf disi birakip yaratilis yoluna girmektir,sevmek bir ilahi bir dindir,dini anlamaktir.sevmek yaratilis(allah) yolundan cikip,yaratilisin verdigi canda yaratilisi unutup sevgilinin okyanus gözlerinde kaybolup kendini bulmaktir,sevmek bir göle atlayip o gölü denize,o denizi okyanusa cevirip icine yunus olarak dalip,insan olarak tekrar beyaz parlayan bir gömlek ile karaya cikmaktir , sevmek zamanlarin zamansiz yolculuguna baslamaktir. sevmek kanat takilmadan ucmaktir.sevmek isik asamasindan gecip altin tene(vücud) bürünmek kadin(ay) erkek(günes)olup parlamaktir,sevmek ay ile günesin biraraya gelmesi ve hükmünü kurmasidir. sevmek tek dünya bilincinden cikip tek yaratilisin oldugunu görmektir,sevmek yeniden dogmak icin yapilan intihardir.sevmek kendi elleri ile kendini diri diri topraga koymak,bulutlara bürünüp diri diri tekrar topraktan cikip kendi bedenine geri dönmektir,sevmek ruhlar alemine hos gelmektir. sevmek tüm zamanlari biraraya getirmek askin zamanini yaratmaktir.sevmek isik dünyasinda ikiye bölünüp,yasadigimiz dünyada dogup, yasadigimiz dünyada yari parcamizi bulup yeniden birlesmektir. sevmek material sekli almak, materialinde kendininde bir oldugunu anlamaktir.sevmek tüm bunlari yasarken birlikte olmaktir,sevmek tüm dinlerin,mitolojinin bir oldugunu anlamak,tüm canlilarin ayni mayadan geldigini görmektir. sevmek bu dünya aleminden bikip ,tüm saydiklarimi yasamaktir.
zamani geldiginde bir kedi bir köpek olabilmek
bir kartal bir yunus bir kus olabilmek
dinlemeden anlamak düsünmeden hissetmek...
bir cocuk olabilmek hissetmek anlamak
bir cicek olmak yeseredigi zaman yasayan...
bir göktasi olmak suyu dünyaya tasiyan
bir gezegen olmak üstünde yasayan
bir galaxie olmak etrafinda dönülen
bir ruh hastasi olmak ruhunu anlamak
bir sizofren olmak neurotik olmak
deli olmak deli zirdeli

Bu şiir toplam 564 kez okundu.
16.05.2010 04:52:19

Bu şiire henüz yorum yapılmamış.

Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©