DUYURULAR

Mehmet Kızılkoca S A V C I M E S U T B E Y(Hatıra Şiir) Şiiri

Facebook'ta Paylaş! Twitter'da Paylaş! Sık Kullanılanlara Ekle!
Harf Boyutu Küçült Harf Boyutu Normal Harf Boyutu Büyüt
Puanınız kaydedildi.
Teşekkür ederiz.
0,0
0
Şiire puan verin!

Mehmet Kızılkoca (canmehmet)

S A V C I M E S U T B E Y(Hatıra Şiir)



Savcı Mesut Bey insan ü arifansın, pehlivan ı hukuksun bir mücevhersin merhaba.
Amacın tecelli ettirmek adaleti mülkte, ey hukuk u habib i harika merhaba.
Ve kale gibi sağlam ,engin hukuki bilginle,yıldız ı hukuksun efendim merhaba.
Candan sevdim seni,latife değil söylediklerim;gerçektir sana,ey insan ü kamil merhaba.
Ilıdı gönlümüz sanakün temeli olan fikr i adalet sende yaşasın ebede kadar,çok yaşa sen merhaba.

Mesut Bey fethettin gönlümüzü süratli hukukun ileey dostum pehlivanı hukuk merhaba.
En derin hukuki bilginle, insan ı kamil i habib i elmas ı harika i katre i yldız ı inci sin merhaba.

Sana taş değdirmesin, Hak teala ,gözünden çıkarmasın sevinçten gayrı yaş merhaba.
Ural kadar övsem seni az, çün her meth ü senaya layıksın ey insan ı kıymet merhaba.
Tanıklığın ile Mesut Bey,dolsun Güzel Türkiyemin her köşeşi sizin gibi en iyi savcı ile merhaba.

Bey i hukuku mücevher u adl u pehlivanı u hukuk u aşkınla çok yücelerdesin merhaba.
Elinden gelir; sudaki berraklık gibi, yazarsın en iyi adl ü berrak ı kararları merhaba.
Yepyeni ilm i dahin ile mücevher u adl u pehlivan ı hukuk u aşkınla en iyisin merhaba.

Savcı Mesut Bey’e
sevgi,esenlik, ömür
boyu gülme ,acısız
hayat,basarılar ve
mutluluklar dileğimle……………

Bu şiir toplam 752 kez okundu.
3.05.2013 16:01:09

Bu şiire henüz yorum yapılmamış.

Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©