DUYURULAR

murat meşe SENİ BANA ANLATMALI SENİ Şiiri

Facebook'ta Paylaş! Twitter'da Paylaş! Sık Kullanılanlara Ekle!
Harf Boyutu Küçült Harf Boyutu Normal Harf Boyutu Büyüt
Puanınız kaydedildi.
Teşekkür ederiz.
0,0
0
Şiire puan verin!

murat meşe (zeplinxx)

SENİ BANA ANLATMALI SENİ

Bana seni anlatmaktı hiç bir zaman ulaşamadığım hayallerimin ardındanVe mevsim kış olmalı yağmur tıpkı buz gibi gözyaşlarını anımsatmalı Deri ceketime öyle sert vurmalı ki ve o kara kışlar anlatmalı seni bana Her ayrılığın ardından daha bir erkek olmaktı kurtulamadığımHiç durmadan yaşlanmaktı sevmek aslında Sevmekten kurtulamadığımdı seni bana anlatmak Ve zaman bulamamaktı seni sevmekten ölmeye bir zamanlar A slındayağmurda şemsiyesiz yürümekti aklımızca sevmeye başlamak Sevgimizi anlatmaktı bir yudumda bir bardak rakıyı içmek sonrası gurur duymaktı senin için yaptıklarım Çocukluğumdan kurtulamadığım bir zamandı seni sevmeye başlamak Bazen senden habersiz gülmekti mutsuzluğum ağladığında yanında olamamaktı kahrolduğum Aslında beni özlediğini söylemeni özledim Sen diye sarıldığım geceler boyu konuştuğum yastığımdı özlediğim Ve cüzdanımdaki bir kaç tel saçındı ilk zamanlar tek tesellim Seni sevmekti aslında yağmurda sırılsıklam ıslanmak Tıpkı okyanusta yüzmekti gözlerinde çaresiz kaldığım Dedimya çocuktuk ikimiz bizde televizyondan öğrenmiştik sevmeyi aşık olmayı Aslında hiç bir zaman öğrenemediğimiz yalın duydularımızın altında kalmıştı gerçek sevgi Ve inana bana hiç bir zaman bulamamaktı aslında tek korktuğum.

















Bu şiir toplam 413 kez okundu.
10.10.2007 01:21:54

Bu şiire henüz yorum yapılmamış.

Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©