DUYURULAR

çoban yıldızı SENİ ÖYLE ÇOK SEVİYORUM Kİ..! Şiiri

Facebook'ta Paylaş! Twitter'da Paylaş! Sık Kullanılanlara Ekle!
Harf Boyutu Küçült Harf Boyutu Normal Harf Boyutu Büyüt
Puanınız kaydedildi.
Teşekkür ederiz.
0,0
0
Şiire puan verin!

çoban yıldızı (çoban yıldızım)

SENİ ÖYLE ÇOK SEVİYORUM Kİ..!

Şu anda çok uzaktasın. beni düşünüyor musun bilmiyorum..? ama ben her gün olduğu gibi bu günde hep seni düşündüm..Hiç aklımdan çıkmadın.. Attığım her adım da,yaktığım her sigaramdaydın... Seni öyle çok özlüyorum ki..Zaten çok uzaklardaydın..bu gün klavyeme dokunan parmaklarım bile sana kavuşamadı....
Bu gün bir başka hüzün çöktü yüreğime..Ne yapsam,ne etsem silinip atılamadı..Seni şimdiden öyle çok özledim ki...İçim acıyor..sanki anlamsız bir keder çöreklendi yüreğime.. gitmek bilmiyor..
SENİ öyle çok seviyorum ki..istersen sor bugün benimle olan yüreğime.akan göz yaşlarıma sor istersen.yüreğime sor..giderken yanına aldığın yüreğime sor..Anlatsın seni ne çok sevdiğimi ne kadar çok özlediğimi..Seni öyle çok özledim ki ..sanki bu gün karasu benimle ağladı..Göz yaşlarım yağmurun kilere karıştı..hava kasvetli,bende büyük bir acı..senden başka kim bilebilir çektiğim bu sancıyı..?yürüdüm yağmur da,ellerim üşüdü yine.....................................................
Göz yaşlarım, yağmura karıştı...Yüreğim ise sıcaktı..Giderken yanın da götürdüğün için o hep ılık bir sevda sıcaklığındaydı.....
Biliyor musun bir tanem;ne zaman biri bana CANIM dese,Senin seslenişin kulaklarım da çınlıyor..irkiliyorum,mutsuz musun gene,yine yüreğin mi acıyor diye düşünüyorum..Ne zaman yalnız birini görsem,senin suliyetin sanıyorum..Ne zaman bir ayak izine takılsa gözlerim,yüreğime geldiğin günlerde bıraktığın ayak izlerin aklıma geliyor, ürperiyorum..............................
Yokluğun da neleri kaybettim...SEN yoksan;gül güzel kokmuyor eskisi gibi,ne güneş içimi ısıtıyor,ne de yağmurdan sonra toprak kokusu geliyor burnuma buram, buram.. Yokluğun da neleri kaybettim...SEN yoksan;artık gülüşüm bile içten değil.Şen, kahkahalar atanlara imreniyorum hanidir.SEN yoksan ipekler bile dalıyor bedenimi..sakın yanlış anlama.. sitemim sana değil birtanem. sitemim başka..SANA aşık olmasam,sensiz günlerde böyle mutsuz olmazdım..SEN...SEN diye yakarıp,sabahlara kadar yıldızları saymazdım..Görüyor musun yokluğun da neleri kaybettim..Ama sitemim sana değil.....sitemim AŞKAA.......!!
SANA NASIL SİTEM EDEBİLİRİM BİRTANEM...... BEN SADECE SENİ SEVMESİNİ BİLİRİM........!

Bu şiir toplam 519 kez okundu.
19.05.2007 23:26:21

Bu şiire henüz yorum yapılmamış.

Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©