DUYURULAR

serdar evci kendını ifade edememek Şiiri



Facebook'ta Paylaş! Twitter'da Paylaş! Sık Kullanılanlara Ekle!
Harf Boyutu Küçült Harf Boyutu Normal Harf Boyutu Büyüt
Puanınız kaydedildi.
Teşekkür ederiz.
0,0
0
Şiire puan verin!

serdar evci

kendını ifade edememek

kendını ıfade dememek.... neyı anlatsan neyı hıssettırebılsen de kendını ıfade edmememk .... davranıslrın cıkıs noktasına geldıgı halde sozlerın dgum dugum oldugu zamanlarda bakısların kılıtlendıgı anlarda kendını ıfade edmemek...sevıosun cok uzaksın yakınsın ama dokunamıosun bı seyler dılıosun ama tam ifade edemıosun ...yapacak bısı olmadıgında caresız kaldıgında atacak adımın kalmadıgında kendını ıfade edemıosun...sevıosun ama yaklasamıosun mesafelı olmak ıstersın olamıosun sevgı konusunda suc işledıgını dusunuosun ama yınede ifade edemıosun.... sevgımı ifade edemedım bn kandımı de ifade edemıorum bu kalp senı ifade etmıs ama ne gelır elden...son soz bu kalp bu yurek bu sevgı SENI İFADE EDIO SENIİİİ....

Bu şiir toplam 717 kez okundu.
20.08.2008

ZÜMRA TÜZÜNER
Güzel bi şiir. İfadesizliklerle dolu. Anladığım kadarıyla karşılıksız bi aşk yaşıyorsunuz ama bence sizin sorununz kendinizi ifade edememek değil, siz kendinizi ifade etmekten korkuyorsunuz. Bunun neden olduğunu bilmiyorum. Bence kendinize bi sorun:-)

11.10.2008 14:18:47


Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©