DUYURULAR

özlem aktaş 2 kasim Şiiri



Facebook'ta Paylaş! Twitter'da Paylaş! Sık Kullanılanlara Ekle!
Harf Boyutu Küçült Harf Boyutu Normal Harf Boyutu Büyüt
Puanınız kaydedildi.
Teşekkür ederiz.
0,0
0
Şiire puan verin!

özlem aktaş

2 kasim

bugün geleceksin demi..hayir sen gel ne pahali bir hediye istiyorum nede tekrar adresime gönderilmis büyük süpriz bir kutu.bosuna üzerine nice mutlu yillara yazma.acmayacagim.sen gel .ne zaman iki sevgili görsem imreniyorum belki de adi asiri kiskanmak onlari.yoksun ya olmuyor.biliyorum isin geregi uzaksin bana.ama olmuyuo artik.sadece sesinle avunmak istemiyorum bugün..bugün iki kasim.benim merhaba hayatinda bana hosgeldin dedigi o gün...gel eskiden oldugu gibi sarkilar söyle bana....yaz askim de zor ask de..inan bu adam hep seni sevecek de.neyi söylersen söyle.gel...biliyorum sevdigini ben bugün kulagima fisildamani istiyorum bu kelimeleri...seni seviyorum de...tamam kizdim öfkeliyimde...bu sensiz ikinci kasim ve kasimin ikisi..gel sevgili.bugün gel.bugün birak herseyi..ne?bu mesaj gercekmi?demek yarim saat kaldi?cok sevindirdin beni?evet okudum mesajini..tüm dünya bir yana sen bir yana ölümde olsa gelecektim sana gülü bugün..bak simdi gülününde kalbinde güler acti.gülün bugün günesini görecek.gülünde bugün bahar olacak sonbaharin ortasinda..dsarida yapraklar dökülürken;gülünde dallar yeserecek..bitecek sensiz iki kasim seninle dolu olacak bugün..kac kez söyledim dedim ki icimden kacsin gelsin iki kasimda bana..geliyorsun.hediye gerek yok en büyük hediyem sensin bunu biliyorsun..

Bu şiir toplam 656 kez okundu.
31.01.2009

fırat araboga
aslında en büyük hediyen o olmamalıydı onun en büyük hediyesi sen olmalıydın yüregine saglık

5.04.2009 00:58:58


YAVUZ KORKMAZ
nice güzel iki kasımlara
özlem hanım
insanın sevgilisi için içinden geçenleri açıkça ve hoş bir uslupla dile getirmişsiniz kutlarım
bu arada ilk kitabınızı imsalı isterim ona göre

TuTKu

11.02.2009 21:28:11


Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©