DUYURULAR

Volkan Ateşmen Bir tarafta O Bir tarafta Sen Şiiri



Facebook'ta Paylaş! Twitter'da Paylaş! Sık Kullanılanlara Ekle!
Harf Boyutu Küçült Harf Boyutu Normal Harf Boyutu Büyüt
Puanınız kaydedildi.
Teşekkür ederiz.
0,0
0
Şiire puan verin!

Volkan Ateşmen

Bir tarafta O Bir tarafta Sen

Bi tarafta kusursuzluğuna inandığım koca bir yücelik...
Diğer tarafta ise sen varsın..benim olduğuna bile inanamadığım sen...

Bi tarafta kimselerin yanımda kalmadığı bir anda sığınabildiğim yalnızlığımı giderdiğim...
Diğer tarafta ise sen varsın...Her yalnızlığımda yalnızlığa iten sen...

Bir tarafta mutluyken unuttuğum,mutsuzluğumda binbir yüzsüzlükle huzuru aramaya gittiğim...
Diğer tarafta ise sen varsın...Mutluyken yanımda olan,mutsuzken arayıpta bulamadığım sen...

Bir tarafta yanlışlarımı her defasında ilkmişçesine affeden,kendinden uzaklaştırmayan...
Diğer tarafta ise sen varsın...Daha ilk yanlışımda kaybettiğim sen...

Bir tarafta güvenmeyi bana öğreten sonsuz güven sahibi...
Diğer tarafta ise sen varsın...Güvenmemeyi öğrendiğim sen...

Bir tarafta sevgiyi ruhuma koyan ve onu bulmama izin veren...
Diğer tarafta ise sen varsın...Sevgiyi tattığım sonrasında lanetler savurduğum sen...

Bir tarafta utanmaksızın sadece ihtiyacım olduğunda andığım,ellerimi açtığım...
Diğer tarafta ise sen varsın...İhtiyacım olduğunda elini uzatan ben''''i,geri çeviren sen....

Bir tarafta karanlıkta kaldığım her an ışık olan tek aydınlık...
Diğer tarafta ise sen varsın...Tek ışığım olduğunu düşündüğüm anlarda bana karanlığını gösteren sen...

Bir tarafta varlığından şüphe duymadığım her an onunla yaşayabilceğim...
Diğer tarafta ise sen varsın...Ne kadar gerçek olduğunu bile anlıyamadığım...

Bir tarafta mutluluk ve huzurla beraber bana sonsuzluk vaad eden...
Diğer tarafta ise sen varsın...Mutluluğu ve huzuru elimden alan sen...

Bi tarafta ''''''''O'''''''' var...Bir tarafta ''''''''Sen''''''''...
Bir tarafta görmeden inandığım bir gerçek...Diğer tarafta ise görüpte inanamadığım sen...

Tekrar soruyorum...Sen napardın?..
Bağlanmaksa...Sonu Olmayan Tek Gerçeğe Bağlanmaktı Doğru Olan!..

Bugün sen''''den vazgeçtim...
Herşeyin yerini alan varlığına inat...
Hiç bir hayal kırıklığında yok olmayan dimdik duruşuna inat...

Sana teşekkür ediyorum... ''''''''O''''''''nu sende bulmama yardımcı olduğun için...
Ve ''''''''O''''''''na şükranlarımı sunuyorum sen''''de O''''nu bulmama izin verdiği için...

Volkan Ateşmen

Bu şiir toplam 516 kez okundu.
26.02.2009

Bu şiire henüz yorum yapılmamış.

Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©