DUYURULAR

MeMoCaN Yetkin Seni s Şiiri



Facebook'ta Paylaş! Twitter'da Paylaş! Sık Kullanılanlara Ekle!
Harf Boyutu Küçült Harf Boyutu Normal Harf Boyutu Büyüt
Puanınız kaydedildi.
Teşekkür ederiz.
0,0
0
Şiire puan verin!

MeMoCaN Yetkin

Seni s

oLmuyor GüzeLim Ben Yapamıyorum :( Senin BaSkasiyLa Ciktiginin BiLe BiLe Bunu Yok Saymak aCi Veriyor bana KaLSam aCı Cekicem Gitsem Dahada Aci Cekicem Senin imkansiz oLDuqunu BiLeBiLe Sewmek Keske SewqiLin oLDuqunu en Bastan SöyLeseydin GüzeLim inan Bu kadar acı Vermezdi ama Ne GidebiLiyorum Nede KaLabiLiyorum Ne Sewmiyorum DiyebiLiyorum Nede unutaBiLiyorum oLmuyor Seni Görmedigim Her aN Seni özLüyorum Sensizde Yapamıyorum SeninLede :( Ne Yapacagıma Bende Sasırdım artik Konusmuyorum Susuyorum.. Seni Görünce KeLimeLer Bogazımda DügümLeniyor Seni Görünce Dünyayi unutuyorum aCiLari MutSuzLukLari o an Sadece Sen oLuyorsun o anki aCi Sadece Seni Sewmenin acisi onuda Sonu oLmayan imkansiz Bir asKa YeLken aCtigim icin CekiYorum 2 Seyi Dogru BiLiyorum Seni Ve Seni Sevdigimi aRTiK GitmeLiyim BiLiyorum Yada Bu aCi Bitene Kadar Susacagım Ne Yaparsam Yapayim BiLiyorum Seni unutamıyacagım iLk aSkLar unutuLmaz oLurmus Bu kadar GüzeL Ve aCi Duygusunu Hic biyerde Görmemistim Hem aCi Hem Hüzün Hem MutSuzLuk Hem MutLuLuk Hem GüzeLLik Sadece 3 keLime aSK Hepsi Birbirine BagLi ama Bana Ne MutLuLuk Nede GüzeLLikLer Var Bu Dünyada Hep MutsuzLuk Hüzün Ve aCi TeK MutLuLugum Sensin Bunu BiLiyorum ama SeninLede oLmuyor Sensizde Keske keske Diyip Duruyorum Ben Bi Hata Yaptım ama en qüzeL Hatayi Yaptım Seni Sevdim Buna Hata Diyemiyorum Cünkü Seni Sevmek DuyguLarın en üSTünü Hayatimda iLk kez birine güvendim haLa Güveniyorum ama Yapamıyorum SensizLik Bana öLüm ZuLum aCiLarin eN Büyüyü Hayattan Bıktım aRtik Yasamaktan Hep Mutsuz Biri oLdum ama aRTik iSTemiyorum Ne Bu hayati Nede Bu hayatin GüzeLLikLerini Benim icin en qüzeL Sey Sensin Hayattan Yasamaktan Herseyden Daha qüzeL SENİ COK SEVİYORUM ama pLatonik DedikLeri Sey Bu iSTe Sewmek Ve SeviLmemek Hayatta Herseyden daha aci Sevmek Ve SeviLmemek KarsiLik Vermek ama KarsiLik Görmemek KesKe KesKe Diyip Duruyorum KeSKe Benim oLSaydin KesKe Beni Sevseydin KesKe BenimLe Cıksaydin KeSKe SewqiLin Ben oLSaydim KesKe o Cocugun Yerinde oLSam Görüyorsun Hayat Hep KesKeLerLe doLu Dünyanin Tüm GüzeLLikLeri Tüm MutLuLukLari SeninLe oLSun Hayatta Hic üzüLme MutSuZ oLma TeK DiLegimdir... Susuyorum Ve Gidiyorum Ve Tek Birsey BiLiyorum Seni Seviyorum...
eLVeda BiLe Diyemiyorum Cünkü Korkuyorum üzüLürsün Diye SENİ GERCEKTEN COK SEVMİSİM BEN HEMDE ÖLÜMÜNE aSq DediKLeri Bu oLsa Gerek.... Tüm güzeLLikLer SeninLe oLSun Seni Sewiyorum....BunLar BeLkide Sana Son SözLerim BeLkide Seni Birdaha hic Görmeyecegim sunu aSLa unutma Bida KarsıLasırsak GüzeLim Ben HaLa Seni Sewiyor oLacagım Sadece bunu unutma...

Bu şiir toplam 613 kez okundu.
19.07.2009

Bu şiire henüz yorum yapılmamış.

Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©