DUYURULAR

EFRAİM SOĞAÇ Radyo Tiyatrosu Şiiri



Facebook'ta Paylaş! Twitter'da Paylaş! Sık Kullanılanlara Ekle!
Harf Boyutu Küçült Harf Boyutu Normal Harf Boyutu Büyüt
Puanınız kaydedildi.
Teşekkür ederiz.
0,0
0
Şiire puan verin!

EFRAİM SOĞAÇ

Radyo Tiyatrosu

RADYO TİYATROSU

TECRÜBEYLE VE TERCÜMEYLE BİR OLİVER TWİST KOÇAKLAMASI...

(RADYOYA UYARLARYAN: MR.BUMBLE
EFEKTÖR:KORKMAZ ÇAKAR)

Asırlar önce sefalet ve ihtişam Kahpesar’ın büyük meydanlarında kol geziyordu...Tuzukurular için ihtişam....kıçında örümcek ağıyla dolaşanlar için necaset ve felaket...

Darağalarının gölgeleri belleklerde, dolam dolam dolanıyordu...

Açlıktan hırsızlık yapanları kovalayan atkılı mendaburlar, paltolu mubassırlar ,bir dilim kuru ekmek çalan çocukları, darağacındaki en merhametli ilmeğe, gözlerini bile kırpmadan,mutassıl postalıyordu....

İşte bu fakirin hikayesi, merhametsiz ve sefil , gökçeli ökçesiz çocuk esirgeme ve astırma yurdunda,paltolu mubassırın ininde, belediye garnizonunda başlar....

Çocuk esirgeme ve astırma yurduna gözlerini açmış sübuyan....Ne meteliği var ne adı..Çocuk esigeme ve astırma yurduna,bir kaşık düşmanı daha....

-Nasıl da çelimsiz el sepeti gibi...annesi gibi ‘zavallı bir sarı at’ !

-bırakın da elsepetimi dünya gözüyle son bir kez göreyim...

-...gitmeden önce....

-ah ki ‘zavallı sarı at’ kalıbı dinlendirmeye gitti...

Gamgemisinin sessiz direkleri uzun olur,o direkler, sivil giyimli darağaçlarıdır....Bayan amansız Man’ın gamgemisine bir kaçak yolcu daha,zavallı elsepeti, miçoluğu göremeden asılacak !

(KEMALETTİN TUĞCU’DAN HAMİŞ:ARKASI YARIN...)


EFRAİM SOĞAÇ

Bu şiir toplam 635 kez okundu.
31.08.2009

Bu şiire henüz yorum yapılmamış.

Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©