DUYURULAR

mehmet ülgat AŞK Şiiri



Facebook'ta Paylaş! Twitter'da Paylaş! Sık Kullanılanlara Ekle!
Harf Boyutu Küçült Harf Boyutu Normal Harf Boyutu Büyüt
Puanınız kaydedildi.
Teşekkür ederiz.
0,0
0
Şiire puan verin!

mehmet ülgat

AŞK


Bir uçurumdan bakıyorum hayatıma. Her adımda farklı bir ayrılık, farklı bir aşk, farklı bir seçim, farklı bir sonuç ve farklı bir yürüyüş var. Ayrılıklara bakıoyorum; kiminde suçluluk duygusu, pişmanlık... Kiminde hüzünlü bir sevinç. Kimin de ise anlam veremediğim bir zafer coşkusu. Aşklarıma bakıyorum, ilk başlarda sonsuz bir sadelik ve mutluluk var. Uçuyorum sanki kanatsız... Ama sonra aşklarımın sonlarına bakıyorum; Hep aynı cümleler kafamda bir bumerang gibi dönüyor. Ben bunu hak etmedim, bana yapılan yanlıştı ve bu cümleler hep kulağımda çınlıyor. Seçimlerime bakıyorum: Hep kendi isteğim duşında yaşadıklarım, hayatın getirileri yürüyüşlerinde cabası tabi anlamsız, çaresiz boyun eğmeler, acılar, feryatlar var. Bir de arada bir şaşırarak gördüğü gülmelerim var. Her birinin altında şimşekli fırtınalar yağmurlar benim anlamadığım düşüncelere iten.am şu var ki butun bunların hepsını topladığımda anladıgım vede gordugum yalnızlıgım kımseye soyleyemedıgım ..fırtınaların yorgunlugu..

MEHMET ÜLGAT

Bu şiir toplam 671 kez okundu.
26.11.2010

Bu şiire henüz yorum yapılmamış.

Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©