DUYURULAR

mehmet ülgat DÜŞÜNME AL SENİN OLSUN Şiiri



Facebook'ta Paylaş! Twitter'da Paylaş! Sık Kullanılanlara Ekle!
Harf Boyutu Küçült Harf Boyutu Normal Harf Boyutu Büyüt
Puanınız kaydedildi.
Teşekkür ederiz.
0,0
0
Şiire puan verin!

mehmet ülgat

DÜŞÜNME AL SENİN OLSUN

Düşünmeden düşüncelerini sile bilirmisin kaybediklerinemi özülür sün yoksa kazandıklarınamı geçmişe dair öle şeyler bıraktın ki bazen geçmişine gidip dalarken bile gözlerin her şeyi anlatıyor hep kahır hüzün bir insanın vermiş oldugu güvendi seni bu günlere sürükleyen ama oysa sen hep güzel bir hayat keşf etmek istemiştin neden se hep hüsran dolu acı ve derlerle bu günlere geldin neden se bir mutlulugu senmi yoksa başkasının vermiş oldugu güvensizlikmi itirdi şu anda belkide yer yüzüne yeniden gelmiş gibi sin güven denen şeyi yeniden kazanmış umutlarına hayallerini serpip kurmak istedigin hayatı hayal ediyorsun ama hüsranla bitecek bir yola başlamaktan korkuyorsun korkular la yaşamak seni her zaman hüsrana ugratıyor korkma sarıl umutlarına bir bulut gibi o sana gercek yolu gösterecektir tıpkı umutların gibi aydınlık bir hayatta gidermiş gibi yaşayacaksın yaşarken bir cocugun ağlayışlarıyla uyanacaksın işte ozaman geçmişine baktıgında bulundugun yerden mutlu olacak sevgi dair içinde sevinçler büyüyecek ve o an ağlamaya başlayacaksın gercekten hayatta istemiş oldugun hayatı alacaktın düşüncelerinin en ince mısralarına noktasında geçmişine bakıpta pişman lık duymanın yanı sıra herşeyin güzel olduguna inancak oldugun kişiye hep güvenle sarılacaksın işte neden güvensizlik varki için de koskocaman mutlu bir hayat seni bekliyor sarıl sana umutlarına mutluluklara hiç beklemeden al onları hepsi senin olsun bıkmadan yaşa yaşaki sana dair cocukların kalsın yer yüzün de sarılki seni öle bir anlatsın lar ki yüz yıllarca adın yer yüzünde kalsın korkma hadi al senin olsun gözlerinde hayal ettigin düşüncelerinde tasarladıgın hayattt alda bırakma umutlarını kör düşüncelere bırakma ki gercek bir hayattı elde edesin düşünme düşünülmesi gereken düşünceleri farklı yollardaki umutları sevgi yi aradıgın şey cok uzaklarda düşünki aradıgın sevgi cok yakınlarda elde etmek içinde arzudur ede bilirsen senindir kaybedersen ardı sıra ağlama sakın cünkü o sevgi mutluluk hep seni dilemiş elde etmek için cabalamış tı oysa sen her defasında geçmişe dair yaşamış oldugun güvensizlik kaybetmene mani oldu neden kaybetmeyi hayal ediyorsun ki her şey cok güzel olacagı yerde neden kendini hep ateşlerden gömlekle yaşamayı seciyorsun ki düşünsene her şey senin elinde tuttun umutlarına bırakma onları istemiş oldugun sade bir hayat hayal ettin mutlu bir gelecek vermiş sana doğa ana bunları al senin olsun diye itme onları ellerin le umutlarını yok etme anlatmaktan korkma sevmekten sevgi den cünkü yüz yıllar yıl sonra gerceyi ozaman anla ya bilirsin ama her şey için geç ola bilir al almak istediklerini kaybetmek ten korkma kötülükleri Salı ver gitsin gidecegi yere iyi düşün düşünkü kendine dair güzel bir mutluluk bırakasın ardı sıra iyi düşünki bir cocugun gülümsemesi hep senin yanaklarında olsun cünkü bizler birer cocuguz cünkü bizler birer ana kuzusuyuz biz istemezdik ki böle bir hayatı biz kabullenmezdikki haksızlıgı sadece küçük bir mutlulugun yanı sıra hiçbir şey istemedik hayatımız da sadece tek bir yanlış hayatımıza mal oldu bırak ta öle kalsın dokunma cünkü dokundukca bozulmaya başladı dokundukca mazile sessiz ce ağlamaya başladı tıpkı senin içten ağlayışların gibi bırakma kendini beklide bir tutunacak dalın olmadıgı gibi korkuyorsun korkma artık yüzleş gerceklerin le acı olsa bile gögüs gele bilirsin bırak ta dokunmada her şey güzel kalsın yaşanan yaşanmaya mahkum olan her şey ama hepimiz bir cocuguz düşünsene gercekten bizler birer cocuguz anlıyormusun …



YAZAN MEHMET ÜLGAT

Bu şiir toplam 491 kez okundu.
26.11.2010

Bu şiire henüz yorum yapılmamış.

Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©