DUYURULAR

mehmet ülgat KORKUYORUM Şiiri



Facebook'ta Paylaş! Twitter'da Paylaş! Sık Kullanılanlara Ekle!
Harf Boyutu Küçült Harf Boyutu Normal Harf Boyutu Büyüt
Puanınız kaydedildi.
Teşekkür ederiz.
0,0
0
Şiire puan verin!

mehmet ülgat

KORKUYORUM

SEVGİ SÖZCÜKLERİNE BÖRÜNMÜŞ BİR HAYAT YALANLAR LA SAKLI GİZEMLİ BİR YAŞAM ORTASIN DA BULUNMAK NE KADAR TAT VERE BİLİR İNSANA BİLMEZSİN SADECE İÇİNDEKİ DÜŞÜNCELERİNDE HAYATI YAŞAMAYA CALIŞIRISIN OYSA COK ŞEYİ KAYBEDİYORSUN FARKINDA DEYİLSİN EN GÜÇLÜ GÜZEL OLAN ZAMANI ZAMAN DENEN ŞEY KISACASI HAYATTI TIPKI SENİN GİBİ ACABA SENDE BİR HAYATMIYDIN HAYAT İSEN KİMİN HAYATIYDIN BİLMEDEN YAŞAMAK ZORDU SENİ CÖZÜMLEMEK ZORDU SADECE DÜŞÜNCELERİNDEKİ DÜŞÜNCELERİ İÇİNDEKİ KUTSAL COCUGU BULMAK ZOR DU AMA SENLE YAŞAMAK COK GÜZELDİ CÜNKÜ ADINA MUTLULUK DENEN ŞEYİ BENDE SENDE TATTIM YAŞADIM BİLSENDE BİLMESENDE SENLE YAŞADIGIMI HİSEDİYORSUN HİÇ BİR ŞEY DEMEME GEREK YOK ANLIYORMUSUN KELİMELERE SIĞMAZDIN ANLATILMAK LA BİTMEZDİN AMA ÖLÜM BİR GÜN GELİP SENİ BULACAK DİYE KORKARDIM VE O KORKUYLA GECE GÜNDÜZ YAŞARDIM YANLIZLIK İÇİME SİNECEK YILLARCA SANA KAVUŞMA HEVESİYLE YAŞAMA TUTUNACAKTIM AMA BİLMEM MUTLU OLACAKMIYDIM ÖYLE BİR ZAMANDA YAŞIYORDUN Kİ İÇİNDE SEVİNÇLERLE DOLU BİR DÜNYA İNSANLARDAN FARKLIYDIN İNSAN DEMEYE BELKİDE KELİMELER YETMİYORDUN DÜŞÜNCELERİMİN İNCE NOKTASIN DA YAŞATIYORDUM BİR GÜN BİTECEYİNİ DÜŞÜNDÜYÜM BU YAŞANTI ELBETTE BİTECEKTİ VE BEN BUNDAN COK KORKUYORUM KORKUYORUM VE KORKMAKTAYIMMM…

YAZAN MEHMET ÜLGAT

Bu şiir toplam 691 kez okundu.
26.11.2010

Bu şiire henüz yorum yapılmamış.

Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©