DUYURULAR

mehmet ülgat BEN HALEN BİR COCUKTUM Şiiri



Facebook'ta Paylaş! Twitter'da Paylaş! Sık Kullanılanlara Ekle!
Harf Boyutu Küçült Harf Boyutu Normal Harf Boyutu Büyüt
Puanınız kaydedildi.
Teşekkür ederiz.
0,0
0
Şiire puan verin!

mehmet ülgat

BEN HALEN BİR COCUKTUM

HAYATIMA NASIL NERDEN BAŞLADIGIMI VE NEREYE NE ŞEKİLDE GİDECEGİMİ BİLMEDEN YAŞAMA BAŞLADIM. VE COCUKTUM HERŞEYDEN ÜRKER KORKARDIM OYSA İNSANLARI BİLDİGİM GÖRDÜGÜM KADARIYLA İYİ GÜZEL İYİ NİYETLİYDİLER AMA SADECE ACI VE DERT TEN ÖTÜRÜ HİÇ BİR ŞEY BIRAKMIYORLARDI BİZE OYSA BEN HALEN COCUK TUM DÜŞÜNCELERİMİ İNSANLARA SÖYLEYEMİYORDUM CÜNKÜ KORKUYORDUM KORKARAK HAYATA SARILMAYA CALIŞIYORDUM HEP KENDİME BİR DAL ARIYORDUM SIMSIKI SARILIP YAŞAMAK İÇİN HEP GÜVENDİYİM SEVDİYİM UMUTLARIMI GÖLGESİNE DİKTİYİM DALLARIM KIRILDI HEP KAYBETMENİN YANI SIRA YAŞAMDAN UZAKLAŞTIRILMAYA BANBAŞKA BİR HAYATA İTİLMEYE BAŞLADIM BAŞLARKEN BÖYLE BİR HAYATTA HALEN COCUKTUM VE HERŞEYİN GÜZEL OLACAGINA İNANMIŞTIM ACABA HERŞEY COK MU GÜZELDİ YOKSA BANA MI ÖLE GELİYORDU AMA BİLMEDİYİM BİR ŞEY VARDI DÜŞÜNCELERİMİN İÇİMDEKİ GÜZELLİKLERİ İNSANLARA ANLATMAM DI AMA GERCEKTEN OZAMAN HALEN BEN BİR COCUKTUM TIPKI SİZİN BİR COCUGUNUZ OLDUGU GİBİ BİR KİŞİYDİM ŞUANDA BÜYÜDÜM AMA HALEN BİR COCUGUM CÜNKÜ HALEN DÜŞÜNCELERİM HALEN YAŞAMA SAVAŞIM SÜRÜYOR İNSANLARA KARŞI GÜVENSİZLİGİM HALEN DEVAM EDİYOR UÇSUZ BUCAKSIZ BİR ŞEKİLDE HEP DOĞACAK GÜNEŞİN ARDI SIRA SAKLAMIŞTIM UMUTLARIMI HER DOĞAN GÜNEŞ BANA BİR HÜSRAN GETİRDİ AMA HALEN SAKLIYORUM UMUTLARIMI DOĞACAK GÜNEŞİN ARDI SIRA HİÇ BIKMADAN YER YÜZÜNDE YAŞAMANIN YANI SIRA DÜŞÜNCELERİM DE CANLANDIRMIŞ OLDUGUM KÜÇÜK DÜŞÜNCELERİM VARDI BAZILARI İÇİN AMA OYSA BENİM İÇİN COK BÜYÜK DÜŞÜNCELERDİ DÜŞÜNCELERİMİN EN İNCE NOKTASIN DA KURMUŞ OLDUGUM DÜNYADA YAŞAMAKTAYDIM TAKİ YIKIK KENTİN ORTASINDA BULANA KADAR KENDİMİ HAYALİNİ KURDUGUM BİRİ VARDI ORDA İÇİMDE YAŞIYORDU ONU COK SEVİYORDUM TIPKI AŞK DENEN ŞEY GİBİ BU GÜN YAŞANAN LARA DAİR HİÇ BİRŞEY KALMADI İÇİM DE AMA HALEN BEN BİR COCUGUM NASIL YAŞANIRSA YAŞANSIN BENCE UMUTLAR DIŞINDA HİÇ BİR ŞEY KALMADI İÇİMDE AMA HEP HÜZÜNLENSEMDE SEVME UGRUNA SEVİLME UGRUNA YAŞASAM DA HEP GÜZELLİKLERDEN YANA OLSAMDA BEN HEP BİR COCUGUM ANLIYORMUSUN BENİ BEN HEP BİR COCUK OLARAK KALACAM BIRAKIN BENİ ÖLE KALAYIM NE OLUURRRRRRRR.

YAZAN MEHMET ÜLGAT

LAKABI EFE

Bu şiir toplam 620 kez okundu.
26.11.2010

Bu şiire henüz yorum yapılmamış.

Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©