DUYURULAR

MURAT SARAN unutamadım Şiiri



Facebook'ta Paylaş! Twitter'da Paylaş! Sık Kullanılanlara Ekle!
Harf Boyutu Küçült Harf Boyutu Normal Harf Boyutu Büyüt
Puanınız kaydedildi.
Teşekkür ederiz.
0,0
0
Şiire puan verin!

MURAT SARAN

unutamadım

Unutamıyorum karsılıksızdı ama bilmyorum ne bilim söyleyemedim okul bitti bi daha göremedim yüzünü unutmaktan korkuyorum ryalarıma giriyo unutamıyorum sanki hep sen wardın hep sen oldun hep öyleydi tek içimde kalan söyleyemedim baskası olcak aklıma sen yine sen hep sen karsılıksız ama sanki sen wardın sana ihanet etttm öyle oluyo anlatamam duygumu ama bu gün doğum günümde bunun yazasım geldi aklımdan hiç çkmyo bazen oollmayan fotografına bkıyormus gibi oluyorum sana benzeyenleri sen gibi hayal ediyorum yada öyle hissediyorum seviyorum karsılıksız ama seviyorum unutamıyorum untmayada çalısıyorum olmuyo okulun önünden geçicegim zman sanki sen çıkacak gibi oluyo kapıdan bu ask mı diyorum atıyorum içime bazen sadece sen ol hiç bisey olmasın ne ekmek ne su hatta nefes ne biliyim ben seni seviyorum sana bakarken tylerim diken diken oluyo içim içime sıgmıyo 6 yıl oldu sanki hala sen varsın ynımda öyle hissediyorum bilemiyorum nası olduu bu ama ben seni seviyorum...........

Bu şiir toplam 489 kez okundu.
25.02.2013 13:23:24

Bu şiire henüz yorum yapılmamış.

Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©