DUYURULAR

Ali MALKOÇ ( OZAN BABA ) ÜSTÜ AÇIK BİZİM KÖYÜN Şiiri



Facebook'ta Paylaş! Twitter'da Paylaş! Sık Kullanılanlara Ekle!
Harf Boyutu Küçült Harf Boyutu Normal Harf Boyutu Büyüt
Puanınız kaydedildi.
Teşekkür ederiz.
0,0
0
Şiire puan verin!

Ali MALKOÇ ( OZAN BABA )

ÜSTÜ AÇIK BİZİM KÖYÜN






Bizim köyün derdi çoktur İnsanı mert, gözü toktur Hastalansak ebe yoktur Üstü açık bizim köyün.

Sağlık evim var bomboş durur Lojmanında cin oturur Bayrak direğinde durur Üstü açık bizim köyün.

Yazın buralar serin hoştur İlkokulum da taşındı içi boştur Bahçesinde öküz koştur Üstü açık bizim köyün.

Dereler taşar geçit vermez Gölleri derin düşen dönmez Bu köyde kimse rahat ölmez Üstü açık bizim köyün.

Sabah burda er ağırır İmam namaza çağırır Rızıklar bol bol dağılır Üstü açık bizim köyün.

Gostil bizim baş tacımız Yanlız fındıktır ağacımız Hem serum hem ilacımız Üstü açık bizim köyün.

Biz yüksekliyiz derler dağlı Yaşantımız orta çağlı Elimiz kolumuz bağlı Üstü açık bizim köyün.

Gençler köyü hep terketti İşsizlik canlarına yetti Büyük şehirlere göç etti Üstü açık bizim köyün.

Yolumuz çamur at gitmiyor Çilemiz çok dert bitmiyor Sesimiz uzağa hiç gitmiyor Üstü açık bizim köyün.

Rengi masmavidir burda göğün Pancar yeriz üç beş öğün İster kızın, ister söğün. Üstü açık bizim köyün

Ozan baba bizim köyün üstünü de örtseler Bir teneke benzini dört yanına dökseler Kibriti çakıp geçip gitseler Üstü açık nasılsa bizim köyün...

Ali MALKOÇ ( OZAN BABA )

Bu şiir toplam 927 kez okundu.
29.10.2013 12:31:54

Bu şiire henüz yorum yapılmamış.

Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©