DUYURULAR

Arsal Asal Kayıp Şiiri



Facebook'ta Paylaş! Twitter'da Paylaş! Sık Kullanılanlara Ekle!
Harf Boyutu Küçült Harf Boyutu Normal Harf Boyutu Büyüt
Puanınız kaydedildi.
Teşekkür ederiz.
0,0
0
Şiire puan verin!

Arsal Asal

Kayıp

Üstüme karlar yağmış, üşümüyorum
Herkes beni çağırmış, duymuyorum
Kalbime hançerler saplanmış, hissetmiyorum
Etrafta çiçekler açmış görmüyorum

Bir okyanusta yüzüyorum, ıslanmıyorum
Gökyüzünde uçuyorum, yıldızlara değemiyorum
Şarkı söylemek istiyorum, sesimi çıkaramıyorum
Şiir yazmak istiyorum, kalem tutamıyorum

Gülmek istiyorum, ama eğlenemiyorum
Ağlamak istiyorum, ancak üzülemiyorum
Her istediğimi yapmak istiyorum, yapamıyorum
Ne yaparsam yapayım, bir türlü kendimi bulamıyorum

Arsal Asal
2 Mart 2007

Bu şiir toplam 1.023 kez okundu.
19.03.2007

Murat Asal
Kuzii şiirini çok beğenerek defalarca okudum.Eline,düşüncene,hislerine sağlık.Devamını bekliyorumm...

21.04.2007 13:35:16


esra cam
Arsalcım,
Şiirini çok beğendim, ama biraz karamsar buldum.Şekerim, sen bütün hayallerinin gerçekleşeceğine inan, hep iyi düşün ki, iyilikler gelsin. Annenle babana layık çok güzel ve akıllı bir genç kız oldun. Herşey gönlünce olsun.
Şiir yazmaya devam,
Öptüm

28.03.2007 00:07:18


ece ozcan
cevherr cevherrr
seni ilk kitabın icin heycanla bekliyoruzz canim benim.. cok guzel yaziyorsun devam et.. seni coook seviyorum siir prensesi: )

26.03.2007 22:14:25


Ariana Keyman
Güzelim, Arsal''ım,
Yazdığın bu şiir, her okunduğunda daha bir anlamlı olan, her insanın hayatının bir döneminde kendiyle özdeşleştirebileceği, gerçekten özgün ve çok etkileyici bir şiir olmuş, gerçekten çok beğendim... Yazmaya devam et, (devam edeceğini zaten biliyorum) çünkü ileride de senden okuyanlarını bu kadar etkileyebilen çok daha fazla yapıt okumak isterim, biliyorum ki okuyacağım da =)

26.03.2007 22:05:37


Latif Öztürkatalay
Sevgili Arsal''ım. birtanem...

O harikülade şiirini çok beğendim.Çok kitap okuduğumu bilirsin. Az çok edebiyat konusunda söz sahibi olarak kendime birazcık olsun prim veiyorum. Derim ki, geşecekte müthiş bir isimle edebiyat çevrelerinin aranan şairi olacak derced yeteneklisin. Sakın ipin ucunu yakalamışken bırakma. Şiir karalamaya devam etme et. Bıkmadan usanmadan ve tutturduğun stili bozmadan. Seni bütün kalbimle kutluyorum.Gözlerinden öpüyorum ve başarının devamını diliyırum.

26.03.2007 20:13:31


YILDIRAY ŞAR
Arsalciğim çok güzel olmuş, seni tebrik ederim. Bu başarılı şiir çalışmalarını umarim ileride de sürdürsün. Yeni şiirlerini bekliyorum.

26.03.2007 12:38:42


taner iper
Sn.Arsal Asal

Bir pazartesi günü sendromundan nasıl kurtulabilir ,haftaya nasıl iyi başlayabilirim diye düşünürken şiirinizi okuma fırsatını buldum ve içimi mutluluk sardı.Neden mutluluk diye sorarsanız şiirde kendimi bulduğumu söyleyebilirim.Ellerinize , zihninize sağlık.Devamını bekler bu vesileyle iyi günler dilerim.

26.03.2007 11:33:24


Nazan Yanıkoğlu
Sevgili Arsalcığım,
İnan şu anda Lise yıllarıma dönmüş gibiyim.Seninle aynı duygu ve düşünceleri paylaşmıştım.Çok güzel olmuş yüreğine sağlık.

26.03.2007 11:29:23


Adem Yanıkoğlu
Sevgili Arsal,

Her ne kadar şiir yazmak için kalem tutamadığını söylesende kaleminin gerçekten güçlü olduğunu söyleyebilirim. Bu yeteneğinin bir başarı öyküsüne dönüşmesi dileğimdir.

Sevgilerimle.

Adem Yanıkoğlu

26.03.2007 11:13:10


Mehmet Asal
Sevgili Kızım,
Seni bu güzel, duygu yüklü ve anlamlı şiirin nedeniyle kutluyorum.Yeni şiirlerini dört gözle bekleyeceğim.
Sevgilerimle.

Mehmet Asal

26.03.2007 11:04:22


Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©