DUYURULAR

buket güler KENDINE IYI BAK Şiiri



Facebook'ta Paylaş! Twitter'da Paylaş! Sık Kullanılanlara Ekle!
Harf Boyutu Küçült Harf Boyutu Normal Harf Boyutu Büyüt
Puanınız kaydedildi.
Teşekkür ederiz.
0,0
0
Şiire puan verin!

buket güler

KENDINE IYI BAK

Kendine iyi bak bir veda değil ELVEDA cümlesidir çoğu zaman... O üç kelimeden çok daha fazlasını gizler içinde...KENDINE IYI BAK çünkü BEN bundan sonra yanında olmayacağım... Olamayacağım...İstesem de, istemesem de... Sevdim bir zamanlar seni....Ve HALA seviyorum , ve benden sonrada mutlu olmanı istiyorum...Olurda bir gün dönersem seni iyi bulmak istiyorum...Kendine iyi bak...Çünkü bundan sonra kendinden başka kimse olmayacak yanında sana bakacak...BEN olmayacağım...Kendine iyi bak , ve beni düşünme, çükü... Ben de seni düşünmeyeceğim artik...Artik arama beni sakin...Yazma çükü ben yazmayacağım...Sil beni yüreğinden,çünkü ben sili cem...Fakat yaşanılan,paylaşılan güzel şeyler hatırına,sana YÜREKTEN mutluluklar diliyorum....Ve ben...Bir daha dönmemek üzere gidiyorum...
Kendine iyi bak....
Aramızda gecen her şeye rağmen,benden sonra iyi olduğunu bilmeyi tercih ederim...Aslında bilmem çok önemli değil...İyi olduğunu var sayacağım...Seni bir daha ASLA görmemek üzere gidiyorum...Seni kendinle baş başa, yapa yanlız bırakıyorum...Biliyorum kendine iyi bakacaksın benden sonra,bu yüzden iyi bak diyorum...Aslına bakarsan çokta fazla umursamıyorum...
Kendine iyi bak derler ve giderler...Tutkuyla sevenler bazen birden fazla söylerler bunu...Çünkü onları ayırmak eti tırnaktan ayırmak gibidir...Kolay kolay kopamaz onlar...Zaman çok acı vericidir...YÜREK parçalayıcıdır...Her seferinde azalan umutlarla geri döner ve yine KENDINE IYI BAK sözleriyle ayrılırlar...Taki umutta,sevgide tükeninceye kadar...Taki SON veda sesi MEZAR sessizliğine dönünceye kadar...Tutkunun ötesinde sevenler bir kez kendine iyi bak derler...Ve giderler...Onlar bu acıyı bir kez den fazla kaldıramayacaklarını bilirler...Kendine iyi bak derler ve GIDERLER...Bu sözlerin içinde ihanet yok...Hiç bir zaman olamaz derler ve giderler...En büyük ihanet değirmidir aslında seni seveni,ihtiyacı olanı YÜZ ÜSTÜ bırakıp gitmek...Kendine iyi bak derler ve Giderler...Seni suskunluğa mahkûm edip GIDERLER...Seni parçalara ayırıp en büyük parçayı yanlarına alıp giderler...SENI SENDEN alıp GIDERLER...Daha kötüsü suçlayamazsın onları...tüm bunlar için KENDINE IYI BAK deyip gidenin geçerli bir sebebi vardır elbet...Suçlatmaz kendini...Savaşmadıkları için kızarsın ama suçlayamazsın...Savaşmışlarsa yenildikleri için yine suçlayamazsın yenildiği için kızarsın yine suçlayamazsın...Ayrılığın kaçınılmazına inandırır seni...Kendine iyi bak derler veeee Giderler...Elinden umutlarını,düşlerini,sevgilerini alıp giderler...Bir tek anıları bırakırlar geriye...Birde hatırladıkça göz yaslarına boğulasın diye unutulmayan nameler...Arkalarına bakmadan çekip giderler eğer yanlız kalmışsan...Çünkü insafsızlıklarını görmek istemezler...Her şey o saniye orda bitsin ve kapansın bu sayfa isterler...BITTI diyemedikleri KENDINE IYI BAK derler...Kirildim affedemiyorum diyemedikleri için iyi bak derler...Seni istemiyorum artik hayatımdan çıkaracağım ama bil ki HICBIR zaman UNUTMUYCAM diyemedikleri için kendine iyi bak derler...Biliyorum çok kınayacaksın ama daha iyisini yapamıyorum diyemedikleri için KENDINE IYI BAK derler...Vicdanlarını rahatlatmak için kendine iyi bak derler, çünkü o kan uzun süre acıyacaktır ve o yara ASLA kapanmayacaktır...Bilirler kendine iyi bak bir noktadır çoğu zaman...Kendine iyi bak deme bana.Sadece kötülükler noktalansın isterim ben...Oysa sen iyisin...SEN gözümdeki ışık,dudağımdaki tebessüm,SEN içimdeki sevinçsin,SEN Hayatıma renk katan,SEN yüreğimdeki çarpıntı,SEN hayatımdaki neşemsin,SEN yolumu aydınlatan,SEN dert ortağım,SEN gönül yoldaşım;SEN BITANESINN...
Kendine iyi bak deme bana,nokta koyma...Keşke böyle yaşamasaydık bazı şeyleri,keşke affedebilsen beni,keşke BENDE affedebilsem,keşke dondurabilsek zamanı geriye...Ama yinede gitmesen olmaz mı?...Bitmesek olmaz mı?...SEN eksikken ben nasıl tam olurum?...Senden kalan boşluğu kimlerle doldururum?...Savaşsak aramıza giren şeytanla olmaz mı?...Hani en büyük asklar her türlü engeli aşardı?...Hani gerçek dostluklar her sınavı gererdi?...Hani sevgi eninde sonunda kazanırdı?...Hani hayatta hiç kirlenmeyecek değerler vardı?...Hani en büyük zaferler en kanlı savaşların ardından kazanılırdı?...Bunların HEPSI YALANMI???...Sahiden gitmesen olmaz mı?...Bitmesek olmaz mı?...
Peki, o zaman senin istediğin gibi olsun öyleyse sende
KENDINE IYI BAK!!!.....

Bu şiir toplam 741 kez okundu.
10.06.2007

Bu şiire henüz yorum yapılmamış.

Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©