DUYURULAR

SERBEST KÜRSÜ

Zamane Gençlik

Bu zamanın gençleri daha bilgili,olgun,anlayışlı...oluyorlar.Ama bazı yönleri de hoşuma gitmiyor.Örneğin,dilimizin yozlaşmasına,kültürümüzün farklı kültürlerin etkisi altına girmesine yol açıyorlar.İlk öğretime kadar inen argo kelimeler,zararlı alışkanlıkların gençler arasında yaygınlaşması beni çok üzüyor.Acaba bu tür olumsuzluklar neden kaynaklanıyor.Aileden mi? Sokak ortamından mı? arkadaş çeviresinden mi?...Bence hepsinden.Bir çocuk ilk önce aile ortamından etkilenir,günümüzde de bilinçsizce yapılan evlilikler sosyal hayatı olumsuz yönde etkilemektedir.Bu tür evliliklerde yetişen çocuklar da topluma olumsuz bir birey olarak yetişmektedir.
Teknolojik gelişmelerde gençleri etkilemektedir.Herkezin elinde bir telefon,kimsenin dünyadan haberi yok,okulda ders esnasında sıra altlarında,sokakta zaten herkezin elinde bir telefon...bilgisayarıda o kadar iyi yönü varken ya Msn ya facebook...gibi gereksiz alanda kullanıyorlar...Yolda her gencin kolunda bir kız biz aşığız demeye mi çalışıyorlar ne.Bizde aşık olduk zamanında ama hep perde arkasından...Neyse daha fazla uzatmak istemiyorum ama bence bu gençlik böyle giderse işimiz yaş.Birilerinin bu duruma çözüm bulması lazım gençlik merkezleri gibi...Eminim ki gerekli müdahaleler sonucunda cevher gibi gençler yetişecektir,hele bu gençler Türk gençleri olduktan sonra hiç şüphem yoktur...

Ümit Zafer Bağcı / 21.11.2011

Bu yazı 769 kez okundu.


YORUM YAP



YORUMLAR

Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©