DUYURULAR

SERBEST KÜRSÜ

SABRIMIZI TAŞIRAN DAMLALARDAN (Dikkat iltifat-- Flört)

Bir arkadaşın sürekli sana sürekli ve zamanlı, zamansız iltifatlar yağdırıyorsa. Aslansın sen, Kaplansın sen, Sen benin en hakiki arkadaşımsın, hatta arkadaş ne ki kardeşimsin, kardeşim! Bil ki seni eşeği belledi sırtına semerini bağlayıp sana binecek, hem ne kadar dayanırsan o kadar biner. Kolay kolay inmez. Eşeğe kim binmez, yükünü kim taşıtmak istemez. Onun için” İLTİFAT” yağmurlarına dikkat! Her an doluya veya taş yağmuruna dönebilir. Kafanı gözünü yara bilir. Aman dikkat et İLTİFATA! Geliyor! Gel-di!

D İ K K A T ! İ L T İ F A T !

MADENİYETİN EN TEHLİKELİ HEDİYESİDİR. MÜSLÜMANLARA İLTİFAT!
KADINLARA, KIZLARA ŞİRİN GÖZÜKMENİN EN UCUZ YOLUDUR İLTİFAT!
KADINLARI, KIZLARI ALDATMANIN EN KOLAY YOLUDUR İLTİFAT!
DİKKAT! İLTİFAT YALANTIR, YALAN İLTİFAT!

ŞEYTANİ PLANLARA ULAŞMANIN EN KOLAY YOLUDUR İLTİFAT!
ŞEHVETİN KAPILARINI AÇMANIN EN BASİT YOLUDUR İLTİFAT!
İNTİKAM ALMANIN, EN UCUZ YOLUDUR İLTİFAT!
DİKKAT! YALAN İLTİFATTIR, İLTİFAT YALAN!

YALAKALARIN SIK, SIK BAŞVURDUĞU ACİZLİKTİR İLTİFAT!
MAKAMLARINDA YÜKSELME HIRSI OLANLARIN YOLUDUR İLTİFAT!
KOLTUK SEVERLERİN ARKADAŞI, DOSTU, HİLESİDİR İLTİFAT!
DİKKAT! İLTİFAT HİLEDİR, HİLE İLTİFAT!

İLTİFATI ALANDA MEMUNUN OLUR, SÖYLEYENDE SEVİNİRLER!
İLTİFATI! ALAN ALDATILIR SEVİNİR, SÖYLEYEN ALDATIR SEVİNİR!
BİRİ ALACAĞINI ALIRDA SEVİNİR, ALDATILAN NEDEN? SEVİNİR!
DİKKAT! ALDATMAK İLTİFATTIR, İLTİFAT ALDATMAK!


ALDATILMAYA NASIL SEVİNİR? ÇOK AKILLI İNSAN!
HİLEYE NASIL MEMNUN OLUR? TEŞEKKÜR EDER AKILLI İNSAN!
YALANA NASIL SEVİNİR? KIBARLIK DER, ÇOK AKILLI İNSAN!
DİKKAT! İLTİFAT YALAKALIKTIR, YALAKALIK İLTİFAT!x


YALANDIR, YALAKALIKTIR, HADSİZLİKTİR İLTİFAT!
ALDATMAKTIR, HİLEDİR, EDEBSİZLİKTİR İLTİFAT!
DALKAVUTLUKTUR, PATAVATSIZLIKTIR İLTİFAT!
MADENİYET GÖRTÜ DİYE, KİBARLIK OLDU, YALANCI İLTİFAT!


Dikkat! İltifat neden? Dedik. Çünkü çok tehlikeli bir kelime, iki tarafı da keskin bir kılıç gibi! Bilinçsizce kullanıldığında her iki tarafı da kesi verir farkına bile varmazsın kan kaybından, ölmezsin ama! şahsiyetini, onurunu, edebini kaybettirir. Bundan kötü ne olabilir? Müslüman bir insan için.
İltifat iyi niyetli insanların kullanacağı bir kelime asla değildir. İltifat=Yalan=Yalakalık=Patavatsızlık=Hile=Edepsizlik=Acizlik=Hadsizlik gibi bir sürü kötü özelliği olan bir kelime. İltifatlar genelde Kadınlar, Kızlar için kullanılan bir kelime iken, şimdilerde kadın- erkek farkı ortadan kalktığından her kes, her kese iltifat etmeyi pek bir sever oldu. Bedava eğlence, getirisi çok, götürüsü yok. Günahı- Ahı çok bilene, bilmeyene ne desen boş, zaten bilmeyen kör, karanlık bir kuyu gibidir. Ne versen yok demez, direk yutar, hem de çiğnemeden. Sonradan karın ağrısı başlayınca anlar ama! İşte hepsi ama! Sözlerin hepsi yama, uymadı sana yama, diyemedin yalan. Ben yine kandırdı seni ama. Nasıl iltifat? Böyle, iltifat. İşi o, kandırmak. Alacağını almak, ona uyan ahmak. Madem bilirsin, iltifat yalan, neden inanırsın? Yalana niye oyuna gelirsin. İltifat-Ben iki büyük düşmanın, sen dersin dost. Öyle dosttan böyle post! Niye vah vah! Ahmak! Çok kızarım böyle ahmaklıklara, çoğu zaman uyarmaya kalmışızdır. Böyle insanları ancak, Sana ne? Dediler mi? Akan sular durur. Sizde durursunuz karışmazsınız. Utanmaz sonra gelir senden yardım ister. Özür diler, Neye yarar, alan alacağını almış, ne gelir elden. Hiç bir şey, demiyoruz uyarıyoruz, sadece.
Dikkat! İltifat her an aldana bilirsin, dikkat et iltifat iş olsun yapılmaz. Mutlaka bir çıkar için yapılır, yoksa onca yalan, boşuna mı söylenir? Niye yalan söylenir aldatmak için. Sen aldatılmak için teşekkür edersen oda gereğini yapar. İltifat eder. En çok İltifat ”FLÖRT” olaylarında kullanılır. Neden? Derseniz bünye buna çok müsait. İki tarafta bunu bilir. Bilse ne yazar. Benlik herkesi bozar oyuna getirir. Madem Ben, Ben aldanmam, Ben kanmam, Ben en akıllıyım dersin. “FLÖRT” seni benliğine kavuşturur.

F L Ö R T

FLÖRT, FLÖRT DEDİLER EDEPSİZLİKLERİNİ ÖRTTÜLER,
MADEM FLÖRT BU KADAR HÜNERLİ, NEYE AVRUPA ÇOK DERTLİ,
AİLELER PARAM PARÇA, YUVALARDA HUZUR YOK,
FLÖRTÜNÜZ AVRUPADAN GELDİ DİYE, HUZURLU-MUTLUMU? AİLELER,

HAYIRLI OLDUMU? FLÖRTÜNÜZ AVRUPADAN GELDİ DİYE?
YUVALARINIZA HUZUR-MUTLULUK GETİRDİMİ? FLÖRTÜNÜZ,
HANİ FLÖRT ETMEDEN MUTLU YUVALAR KURULAMAZDI MADENİ,
HUZURLU- MUTLUMU? AİLELER, FLÖRTÜNÜZ AVRUPADAN GELDİ DİYE,

FLÖRTTE YALANLAR BOL, BOL KULLANILIR, TEMELİ YALAN,
FLÖRTTE KUSURLAR SAKLANIR, BOL, BOL BOYANIR, TEMELİ HİLE,
FLÖRTTE İLTİFATLAR BOL, BOL HARCANIR, PARAYLA DEĞİLYA, BEDAVA YALAN,
FLÖRTÜNÜZ AVRUPADAN GELDİ DİYE, HUZURLU-MUTLUMU? AİLELER,

FLÖRT DERSİN YALANLARLA KURARSIN YUVANI,
FLÖRT DERSİN HİLELERLE KURARSIN YUVANI,
FLÖRT, FLÖRT DERSİN, NASIL? YUVANDAN HAYIR UMARSIN,
HUZURLU-MUTLUMU? ALİLELER, FLÖRTÜNÜZ AVRUPADAN GELDİ DİYE,

FLÖRT, FLÖRT AVRUPANIN ÜSTÜNÜ ÖRT,
FLÖRT, FLÖRT REZİLLİKLERİNİN ÜSTÜNÜ ÖRT,
FLÖRT, FLÖRT BİZİM MADENİLERİNDE ÜSTÜNÜ ÖRT,
UTANMAZLARDA, UTANMIŞ GİBİ YAPARLAR, SEN YİNEDE ÜSTÜNÜ ÖRT. FLÖRT



EYYUP AKMETİN / 7.02.2019

Bu yazı 115 kez okundu.


YORUM YAP



YORUMLAR

Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©