DUYURULAR

SERBEST KÜRSÜ

Geleceğimiz Garanti Mi?

Özgürlük var, Hürriyet var, efendilerimize bize yok.. Biz Cahil köle onlar okumuş dünyadan habersiz sahipler. Medeniyet değin tek dişli canavardı. Hani? Canavar gibi ama! İçimizde bizden gibi, bize saldırır, edebe sahip çıkmak yok.
Sıfır ev ister kızlar evlenmek için, Erkekler istemez borçlanıp sürünmek, evlenmeye ne gerek. Başka yollar bulmuş gençlik. Evlenmek çok pahalı, medeniyet geldi bize. Sokaklar, parklar flörtleşenlerle dolu, her şey serbest. Medeniyet geldi bize. Yatak odasına gerek kalmadı medeniyet geldi bize, Çocuk yapmaya gerek kalmadı, kedi, köpek besleriz, medeniyet geldi bize, Mutfağa da gerek kalmadı, hazır zehirli yiyecekler içecekler daha ucuz, biz ucuz, medeniyet geldi bize, hürriyet geldi bize, özgürlük geldi bize, Sana ne? Size ne? Bana ne? Medeniyet geldi bize. Birliğimizi, bağlılığımızı sağlayan şeyleri attık, medeniyet geldi bize...
Kızlara gerek kalmadı, erkek, erkeğe evleniyor yeni nesil, medeniyet geldi bize. Kadın kadına evlilik yakın medeniyet geldi bize, Dinimizi, Edebimizi, geleneklerimizi, ecdadımızı attık bir kenara medeniyet geldi bize... Şeytanın orduları, Yahudi ve münafıklar, sardı her yanı, Sözde medeniyeti getirdiler bize.
Biz bizlik ten çıktık.. çıkıyoruz.. Uyanma sen Müslüman. Onlar çalışır sonsuz cehennem için, sen çalışma Yüce Yaradanının rızası için, cennet için... Bu dünyada cenneti arayan... Sınavını unutmuş.. Uykuda kalmış... Sen uyanma Müslüman sözde medeniyet geldi bize.. Avrupayı yedi halletti şeytan. Kalmadı vicdanlı insan... Hepsi sarhoş, Şehvet ucuz hayat peşinde.. Sözde Medeniyet Avrupa’dan geldi bize. Uyanmayın Analar, Babalar izlenecek dizilerimiz var… Geleceğimiz garanti. Sorumluluk yok. Özgürlük, hürriyet var.. Yurtta barış dünyamızda barış var. Ölenler öldürülenler, aç susuz kanlar insan değil., Sıra bize gelmez.. film gibi izleyin izleyin..



EYYUP AKMETİN / 20.08.2019

Bu yazı 69 kez okundu.


YORUM YAP



YORUMLAR

Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©