DUYURULAR

SERBEST KÜRSÜ

30- MASAL MI? DUYGU SÖMÜRÜSÜ

Bu kızlardan uzak durmak en iyisi, bunların kafaları çok farklı çalışıyor. Bize çok ters çok! Kızlarla konuşmak bile bir sürü zarar. Söylediğini farklı yorumlarlar. Nerede ne yapacakları belli olmaz. Hiç bir şey olmasa dedikodulara maruz kalıyor insan, uğraş dur. O kızla ne konuştun, bu kızları niye ağlatıyorsun. Kızlar çoğu zaman zaten ağlamaya hazırdır. Duygu sömürüsünü iyi bilirler.
Demeye kalmaz idareden bekleniyorsunuz, habercisi acele imiş müdür yardımcısı öyle söylemiş. Gidelim anlayalım bakalım, Müdür yardımcısı bizimkine sen bu kızları neden ağlatıyorsun? Tam yerine rast geldi. Kızlar değil hocam bir kişi oda bize olmadık laf söyledi. Durduk yerde hocamız sordu Osmanlı Devletinin nasıl yıkıldığını kim anlatacak diye sordu. Sınıfta kimse çalışmamış. Bize ısrar edilince bizde sınıfı kurtarmak için tahtaya gitmek için yürürken, kızın biri arkamdan salak dedi.. Biz o an oralı olmadık konuyu anlattık döndük yine aynı laf, hiç beklemediğimiz biri aslında o güne kadar bir yanlışını görmedik. Kafayı mı yedin, sen kime salak diyorsun dedik sana dedi. Lafını esirgemedi bir daha söyledi. Bizde salak senin babandır ki senin gibi kızları okula gönderiyor dedik inkâr etmiyoruz. Demesin almasın deyince, Müdür yardımcısı sen son dersten sonra tekrar yanıma gel. Şu kızla bir daha konuşayım derdi neymiş.. Biz biliyoruz da hocam bizi ilgilendiren bir durum değil. Babası istemediği hem de yaşlı biriyle onu evlendirmek istiyormuş da morali bozukmuş.. Arkadaşları öğle diyor.. Bizim ki bu sefer ucuz atlatıyor. Müdür yardımcısı ben onunla bir daha konuşayım. Sende her şeye cevap verme. Kızları anlamak zordur. Biz bu yaşta anlamadık. Sen kafayı fazla takma.. Bizimkine bir ders daha.. Kızların geçtiği yoldan bile geçme, kaç kardeşim kaç. Bunların en akıllısı böyleyse, arsızıyla karşılaşmak düşman başına.. Düşmanına denk getir arsızını uğraşsın dursun. İyi fikir ha. Bizde birde arsız erkek öğrenci var. Bir birine çakıştır. Birbirlerini yesinler.. Arsızın başını arsızla yakacaksın ki masunlar rahat etsin.. Zaten Yüce Yaradan denk getiriyor. Biz aracı olup da günaha girmeyelim, azan bulur demişler. Fikir iyi olabilirde kullanmak mecburi durumlarda..


EYYUP AKMETİN / 22.11.2019

Bu yazı 55 kez okundu.


YORUM YAP



YORUMLAR

Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©