DUYURULAR

SERBEST KÜRSÜ

KADIN VE ERKEK ARASINDAKİ FARKLAR (2 DEVAMI)

Çok yakın bir arkadaşım, belki o da okuyacak Volkan’a da böyle bir bayandan dert yanıyordum zamanında. Bana "Oğlum sen manyak mısın? Mercedes’ten Fiat performansı bekliyorsun :)? Olmaz, motor güçlü! Karda gider iz belli etmez. Ondan memur arabası olmaz, Mercedes istiyorsan masraflı olduğunu baştan kabul edeceksin" dedi :) Düşündüm de doğru söylüyor. Her şeyi kabul ederek başlamak gerekiyordu. Tabi dürüstlük sınırları içinde. Tabii, etliye sütlüye bulaşmayan sessiz bir kadınla ya da erkekle, hayat ne sıkıcı olurdu düşünsenize. Hiç kötülüğü olmayan bir iyilik, sıkıcı olabilir bence. Tabii bunlardan şu sonuç çıkmasın. Kötü davranan sürekli sizi aldatan, tartışan bir kadından-erkekten söz etmiyorum ben. "Biraz rekabet olmalı, zemin biraz kaygan olmalı" diyorum. Yani "İlişkideki heyecanı korumak için kadınını-erkeğini kaybetmekten korkacaksın. Yani monotonlaşmamak için KAYBETME KORKUN OLACAK. O yüzden de ilişkiye itina edeceksin" diyorum. İtina edeceksin de bu bizde yanlış anlaşılıp canına yapışmakla karıştırılıyor bakın bu konuda haklısınız, sizlere de haklı olduğunuz bir yön bıraktım:) Hemen adamı-kadını sahiplenip malımızmış gibi davranmaya başlıyoruz nedense biz insanlar. Vallahi, bütün bunlar tarihin en eski ama en işleyen kuralına geliyor, bağlanıyor. Yani kaçan kovalanıyor, kovalanan da kaçıyor ne yazık ki. Yazıyı yazarken kuzenim başıma dikildi ve beni durmadan güldürüyor manyak:) Söylediği şeye bakın, "Yaz oğlum, yaz! Sanki kovalayacak kadın bulduk da onlar da kaçtı! Etrafta kadın mı kaldı ki kovalayayım! Sağlamı kaldıysa onları da etraftaki babyfaceler kelepçeliyor:) Bunları bırak da kadın nerede bulunur, nerede yaşar, ne yer ne içer, onu yaz be adamım. Bana bunun belki daha çok faydası olur" diyor. Haydeee:) Bakın bencilliğe başlamış. Bana diyor. Sanki ben ona özel yazdım bu yazıyı. Güler misiniz ağlar mısıniz? Ben hala gülüyorum :):):) Şaka bir tarafa,sizce ona mı kızmalı, yoksa bayanlara mı? Kişiliğine de bir o kadar güvenirim kuzenimin, hatalı kim şahsen ben de ayıklayamadım. Ancak bilgisayar işletim sistemlerinde bulunan “HATA AYIKLAMA ROBOTU” gibi bir icat bulunursa ya da bu konu üzerinde tez yapılırsa anlaşılabilir bir sonuç çıkarılır :) Bence de öyle ama, düşündürdü beni bu söylediği hatta ve hatta karamsarlığa düştüm, yazmaktan soğudum kahve-si**ra molası verdim kuzenle birlikte…

Siz siz olun ilişkilerde her şeyi karşı taraftan beklemeyin. Değer verdiğinizi, seviyorsanız sevdiğinizi, kimsenin bilmediği sırları ona vererek güveninizi, iyi niyetinizi gösterin ki değerinizden değer kaybetmeyin ya da bitirmeyin. Devir değişti. Değer vermeyen ve değişime açık olmayan insanların değerli insanların arasında yeri yok artık. Okuyanlara teşekkürlerimi iletiyor ve yeni yılın kutlu, mutlu, umutlu, sağlıklı ve bol kazançlı olmasını temenni ediyorum hem aşkta hem de ikili ilişkilerde…


Aykut Hayati GÜNDOĞDU
02/01/2011 Tarihli Antalya gençlik yerel gazetelerinden-dergilerinden (...)’de yayımlanmıştır.

Aykut Hayati GÜNDOĞDU / 10.08.2011

Bu yazı 664 kez okundu.


YORUM YAP



YORUMLAR

Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©