BİLİM VE TEKNOLOJİ(BÖLÜMVl)
   3. Türkiye Bilimsel ve Teknoljik Araştırma Kurumu’(Tübitak)dan bilim ve Teknolojinin Türkiyemizde olmayan merhale ve çeşitlerinin Güzel Türkiyemize getirilmesinin sağlanması beklentimiz içindedir. 4. Türkiye Bilimsel ve Teknoljik Araştırma Kurumu’(Tübitak)dan geleceğin bilim ve teknolojisi olan nano ve biyo teknolojilerinin Güzel Türkiyemize getirilmesi için çalışmalar yapmaları beklentimiz içindedir. 5. Türkiye Bilimsel ve Teknoljik Araştırma Kurumu’(Tübitak)dan bilim adamlarının buluşlarını Devlet ile(Devleti temsil eden kişlerle) münasebete geçerek Güzel Türkiyemizde kalmasına önayak olmasını beklemek bizim hakkımızdır. 6. Türkiye Bilimsel ve Teknoljik Araştırma Kurumu’(Tübitak)dan tıpkı diblomalı bilim adamları gibi, diblomasız bilim adamlarınında buluşlarını değerlendirmelerini beklemek bizim hakkımızdır. Netice olarak; bilim ve teknolojinin insanların ve onların yaşadığı toplum için ne kadar önemli olduğunu söylemek,zayıf bir hitabet şekli olmasa gerektir. Türkiye Bilimsel ve Teknoljik Araştırma Kurumu’(Tübitak)nun acizane bu görüşlerimizi yabana atmayarak harfiyen uymaları ve bunları yapmaları durumunda Türk Milletinin ve Türk Devletinin şahlanacağı kuşku götürmez bir gerçektir.
      Tarih: 29.08.2013 15:00:26 | Yazan Üye: canmehmet
[1]
 
Bu Konuya Toplam 0 Adet Yanıt Yazıldı.