ŞEFATİNİ SUN EFENDİM (ASM)
   O Hatem ül Enbiya olan Sevgili Peygamberimiz Muhammed Mustafa ve Nebi yi Resul u Kibriya olup Şu dertli gönlümüzün can ilacıdır.O Resul u Kibriya ki Habib i ümmeti şefaat ı Uzmadır.O Resul u Hüda Şefatini sunmaz ise mahvoluruz.O Zat ı Muhterem başlı başına bir tabibibler tabibidir ki hatırlamak dahi şifadır. O Yusuf Güzelinin kutlu yollarına canımız feda olsun.Efendim Sevgin gönlümüze dolsun.Yüce Rahman sana Habibim demiş;Sünnetine mutlaka uysunlar demiş;O'nsuz Cennetimi asla kimseye vermem demiş.nolur bize Şefatini Sun Efendim.Çünkü Senin sünnetin bize muazzam ışıktır; Ashab ı Güziniyin yüzleri nede aktır;Sana erişememek inan içimde oktur.Ümmetin Seni hiç unuturmu?Sana tabi olmayan ümmet olurmu?Kıymetini bilmeyene şefaat olurmu?Nolur bize Şefatini Sun Efendim. Efendim ,571 yılını takvim gösterirken Sina Yarımadasında Rebiülevvel Ayının 12.pazartesi günü, büyük Nur u Hüda doğdun.Adınızı Ahmet koydular.Cihana teşrifiniz ile Mecusilerin büyük ateşi söndü, Bizansın Sarayları yıkıldı. Efendim büyüdünüz , 40 yaşında Peygamber olup,.Alemlere rahmet,müşfik kurtarıcı oldunuz. Ashaplarınız hemen Sizi bağrına bastı. Ümmetinizi çok sevdiniz ki Yusuf’tan da güzeldniz. Alemler Sizin Hürmetiniz için yaratıldı.Tabidir ki Yusuftanda herkestende güzel olacaktınız. Meleküt Aleminde Ahmet, Dünya Aleminde Muhammet adını aldınız.Ahmet,Mustafa,Mahmut, Muhammet gibi büyük 4 isminiz ,150 tane küçük isminiz vardı. Nolur bize Şefatini Sun Efendim. Sayesinizde Cinan’ın Bostanlarına erişilir. Hatta Livay-ı Sancak altında beraber oturulur. Seni tanımayan ve Sünnetini kabul etmeyen ızdıraplara düçar olur.Yüce Allah(CC) Kendi İsmiyle beraber zikrediyor Adını ve Şefaat üstünlüğünü Senin uhdene veriyor. Sevenlerinizin gönlü Seni, Sultanını istiyor.Efendim bizde kaleler gibi sevgin var;hatta olmasıda gerekli. Gönlümüzde zırhlar gibi tahtın var; olmasıda lazım.Müslümanım diyen kimse Seni sevmek zorundadır. Sancağının altına alınma şartı, Seni her şeyden özge sevmek ve Sünnetlerini hayatında uygulamaktır.Zira, Efendim Sen Canlı Kur’ansın. Nolur bize Şefatini Sun Efendim. Haşre dek yürüyecek Efendim Senin Şeriatın ki istifade ettir bizi. Sünnetini tanıyanlardan eyle bizi. Hayül ayyüm olan Yüce Allah u Teala, Cihanı Senin hürmetin için yarattı. Şefaatine mazhar eyle bizi nolur ki Efendim.Seni her şeyden özge sevmek,Allah ı Zülcelal (CC)’i sevmektir. Zira, Ahzap Suresinde ‘’Allah ve Melekleri Peygambere salat ederler. Peygamber size ne verirse alınız’’derler. Kavram ve terimlerde Hayül Kayyüm olan Yüce Allah u Teala’nın İsmi Senin İsminle beraber geçmektedir.Senin Kutlu Yollarında bizim ölmeye hazır olmamız lazım. Sen elimizden tutmaz isen mahvoluruz.Sen Alemlere Nur u Hüdasın. Musalla taşındaki geçici yatmadan itibaren başlayan hayatın kurtuluş reçetesi, Senin yoluna baş koymaktır. Nolur bize Şefatini Sun Efendim.
      Tarih: 3.04.2013 16:02:35 | Yazan Üye: canmehmet
[1]
 
Bu Konuya Toplam 0 Adet Yanıt Yazıldı.