RESULALLAH(ASM)
   Şu köhne cihana Resulallah(Asm) Efendim 571 yılını takvim gösterirken Sina Yarımadasında Rebiülevvel Ayının 12.pazartesi günü vaktinde doğdu. Güller gülü,Kutlu Bebeğin Adını Ahmet koydular. Kutlu Bebeğin Adının Ahmet olması Allahı Zülcelal (CC) tarafından daha önce karalaştırılmıştı.Kutlu doğum ile Dünyada bir çok değişiklik oldu. Kisranın Ateşgedesi söndü,Bizansın Sarayları yıkıldı. Mekke putlarının bazıları yıkıldı. Resulallah(Asm) ) Efendimizin doğumun Alemlere rahmet oldu.Kutlu Bebek büyüdü , 40 yaşında Peygamber olup,Alemlere rahmet,müşfik kurtarıcı oldu. Cemi karanlığı aydınlığa döndürdü.Kısaca,Alemleri nurlandırdı. Resulallah(Asm) Efendimizin Ahmet,Mustafa,Mahmut, Muhammet gibi büyük 4 ismi ve 150 tane küçük ismi vardı. Şefaatine mazhar olmak istiyorsak,Hatem ül Enbiya olan Sevgili Peygamberimiz Muhammed Mustafa’yı yani Resulallah(Asm) her şeyden özge sevmek ve Sünnetlerini hayatımızda uygulamak zorundayız..Zira,O canlı Kur’andır. Hatem ül Enbiya Hazretlerini sevmek, Allah ı Zülcelal (CC)’i sevmektir. Zira, Allah(CC) ve melekleri Peygamber Efendimize salat etmekte olup,Allah u Alem(CC) Peygamberin getirdiklerinin alınması gerektiğini belirtmektedir. Sünnet i Seniye bir kişinin mülüman sayılmasında çok önemlidir.Müslümanlıkda Allaha inanmanın yanında sünnet i Seniyeyede inanmak gereklidir.Kur’ansız Sünnet, Sünnetsiz Kur’an olmaz.Gerçekten, Allah u Teala Kutsal Kitabı olan Kur’anı Kerimin Ahzap Suresinde ‘’Allah ve Melekleri Peygambere salat ederler. Peygamber size ne verirse alınız’’demektedir. Kavram ve terimlerde Hayül ayyüm olan Yüce Allah u Teala’nın ismi Hazreti peygamberin ismi beraber geçmektedir. Buna örnek olarak Kelime i Tevhid ile Kelimei Şehadet’i saymak mümkündür.Bütün bunlara rağmen Yüce Allah u Teala’nın habibi olan Hazreti Muhammedin Sünneti terk edilirse Kur’anı Kerimin dolayısıyle Yüce Allahın emrine aykırı hareket edileceğinden,yani ayetin hilafına hareket edileceğinden o kişinin sonu hüsran olacak,kendine gayyaları hedef seçecektir. O Yusuf Güzelinin kutlu yollarında biz ölmeye hazır olmamız lazım. Resulallah(Asm) elimizden tutmaz ise mahvoluruz.Nurlu bir hayata girmemiz için, O Kutlu Efendimizin(Asm) tanımak Sünnetlerini hayatımızda uygulamak kaçınmamak gerekir.Onun Sünnetine uymayanlar hüsran olurlar.Her iki cihanda perişan olup giderler.Onları artık büyük tehlikeler beklerler.Çünkü O,Alemlere Nur u Hüdadır. Sonuç olarak,dostlarım derim ki Onun haşre dek yürüyecek olan şeriatından istifade edelim ve O Nur u Aleme hayran olup, uğrunda her şeyi göze alalım.Zira,musalla taşındaki geçici yatmadan itibaren başlayan hayatın kurtuluş reçetesi, Ahir Zaman Nebisi ve Resul u Kibriya Muhammed Mustafa’nın yolu olduğunu bilmekten geçmektedir.
      Tarih: 3.04.2013 12:38:16 | Yazan Üye: canmehmet
[1]
 
Bu Konuya Toplam 0 Adet Yanıt Yazıldı.