YUSUF GÜZELi
    571 yılını takvim gösterirken Sina Yarımadasında Rebievvel Ayının 12.pazartesi günü Nurlardan, büyük Nur doğdu.Adını Ahmet koydular.Kutlu doğum ile Mecusilerin büyük ateşi söndü,Bizansın Sarayları yıkıldı. Kutlu Bebek büyüdü , 40 yaşında Peygamber olup,.Alemlere rahmet,müşfik kurtarıcı oldu. Ashapları hemen O’nu bağrına bastı. Ümmetini çok sevi O ki Ey Yusuf’tan da güzeldi.Alemler Onun Hürmeti için yaratılmıştı.Tabidir ki herkeztende Yusuftanda güzel olacaktı.O’na gökler Aleminde Ahmet deniyordu, dostları ise O’na Muhammet diyordu. Peygamber Efendimizin Ahmet,Mustafa,Mahmut, Muhammet gibi büyük 4 ismi ve 150 tane küçük ismi vardı. Muhammet Aleyhisselam(ASM) sayesinnde Cinan’ın Bostanlarına erişilir. Hatta Livay-ı Sancak altında beraber oturulur.Efendimizi tanımayan ve Sünnetini kabul etmeyen ızdıraplara düçar olur. O Ey Yusuf Güzeli Ümmetini çok sever. Yüce Allah(CC) Muhammet Aleyhisselam’ı (ASM) ismiyle beraber zikrediyor. Şefaat üstünlüğünü Onun uhdesinene veriyor. Onu sevenlerin gönlüOnu yani, Efendisini, Sultanını istiyor. Şefatini görürmüyüz acaba eyYusuf Güzeli. O yüce Efendimin bizde kaleler gibi sevgisi olması gerekli. Gönlümüzde zırhlar gibi tahtının olması lazım.Müslümanım diyen kimse Onu sevmek zorundadır. Sancağının altına alınma şartı,O Yusuf Güzelini her şeyden özge sevmek ve Sünnetlerini hayatımızda uygulamaktır.Zira,O canlı Kur’andır. Dostlarım derimki Onun haşre dek yürüyecek olan şeriatından istifade edelim.Çünkü Muhammet Aleyhisselam(ASM)’ın Sünnetini tanımayanın Müslümanlığı tehlikeye girer.Mamafih,O canlı Kur’an olup, Müslümanlığın şartı olan Kelimei Şahadette Muhammet Aleyhisselam(ASM)’ın adıda Müslüman koşulu olark geçtiğine göre,kanımızca Peygamber Efendimizi kabul etmeyenin Müslümanlığı tehliked olup, eksiktir.Eksik olan bir şey,tam olmadığından,burada Müslümanlıktan söz etmek mümkün değildir.Çünkü, Allahı Zülcelal (CC) Müslümanlığın şartını ‘’Eşhedu en lâ ilâhe illellâh ‘’diyebilirdi; fakat, ‘’’Eşhedu en lâ ilâhe illellâh ve eşhedü enne Muhammeden abdühü ve Resûlü.” diyerek Müslüman olmanın koşuluna Muhammet Aleyhisselam’a (ASM) inanmayıda eklemiştir. Hatta O Mahmud’u(ASM) o kadar sevmeliyiz ki uğruna al kızıl kanlarımızın akmasından dahi çekinmemeliyiz. Zamanımızda bazı Müslüman geçinenler dahi,Kur’anda yazılı olmadığı gerekçesiyle,İki Cihan Güneşi,Ebu Cehil ve dostlarının bile ‘’Muhammed ül Emin’’dedikleri, Hayül ayyüm olan Yüce Allah u Teala’nın Cihanı hürmeti için yarattığı sevgili Peygamberimiz Ahir Zaman Nebisi Muhammed Mustafa’nın Sünnetine inanmamaktadır.Bunların Müslümanlığı tartışılır. Yusuf Güzeli nin Şefaatine mazhar olmak için SDünneti hayatına önder kılmak gerekir.
      Tarih: 1.04.2013 16:37:31 | Yazan Üye: canmehmet
   Gelen Cevap/Mesaj
   Eline sağlık kardesim. ALLAH razı olsun
      Tarih: 18.04.2013 18:28:59 | Yazan Üye: OsmanlıSevdalısı
[1]
 
Bu Konuya Toplam 1 Adet Yanıt Yazıldı.