sınıf sorunu
   Her an kapı calına bilir. Ev sahbi hiç bir neden belirtmeden evden sizi kovmak isteye bilir. Hata darp edebilir ve eşyalarınıza kıra bilir... .Ve suçlu olan her zaman fakir olandır..EV SAHPİNİN HAKLILIGI MADDİ ZENGİNLİĞİNDENDİR. Fakirlerin ise en büyük suçu fakir olmaktır. Özel mülkiyet en mahsum insanı bile canavara dönüştürür. Onu insanlıktan calan bu sistem kar hırsıla robotlaştır.İnsansı özeliklerini teker teker kaybeder. ve insanları bi canavara dönüştüren bu sistem. kimin elin de özel mülkiyeti varsa onun zulüm yapma hakkını da kazandırır.. Gerekirse ev sahbi sabahın bir körün de hiç bir neden belirtmeden kapıya dayanıp, keyfi bi şekil de evde kovma hakkı da vardır.Herşey bu kadar da degil.kiracıyı darp etme, kiracının eşyalarına zarar verme kış günü evden kovma hakkını da vermiştir. kiracılara verilen sınırlı halkların bile uygulanmaması bu sisterimin adaletsizliğin birer göstergesidir. Küçük bir örnegidir. Özel mülkiyet sahiplerinin ve özel mülkiyeti olmayan insanların arasındaki eşitsizlik cıg gibi büyümektedir..Özel mülkiyet sahipi olmayan milyonlarca insanın cektiği bu cilenin sorumlusu özel mülkiyeti yaratan bu sistemdir. Zenginlerin fakirler üzereinde kurmuş oldugu hegomanyasında SUÇLU HERZAMAn fakirdir.
      Tarih: 9.07.2011 11:24:54 | Yazan Üye: eskiyar
[1]
 
Bu Konuya Toplam 0 Adet Yanıt Yazıldı.