işçimize kim şiir yazar?
   saygı değer şiirdemeti sakinleri,hepinizden Türkiye'de ki...içi,emekçi sınıfı için bir şiir bekliyorum.unutmayalım ki...babalarımız,analarımız onlarda işçi.ve bu ülke için elleri nasır tutan yürekleri paslanmaz emekçilerimize şiirlerinizi bekliyorum ve ilk şiiri ben gönderiyorum:)
      Tarih: 30.08.2008 15:39:01 | Yazan Üye: ezgin
   Gelen Cevap/Mesaj
   BEN BİR İŞÇİYİM... ağaların,hanımların tırnaklarında burjuvayi baskıların gölgesinde şu ıssız gecenin ölüm sesinde ben bir işçiyim, tüm unutulmuşluğumla... kimsesizlerin gölgesinde her günün ertesinde meydanlarda ayak sesinde ben bir işçiyim, her özgürlük haykırışında... ekmeğimiz tozda toprakta yoğrulur her gün 10 saat belimiz böğrülür her hak deyişimize kelepçe vurulur ben bir işçiyim mapus yazmalarında... bu kana doymaz topraklarda ekmek tutar bu eller kahrolsun koltuklarında ki ağalar,beyler ben bir işçiyim saman yorganımda... her güne ak bakılmaz mı? bir gün olsun rahat yatılmaz mı? bu yorulmuş gözlerle yarınlar görülmez mi? ben bir işçiyim her güne bir ömür sığdıran. ben bir işçiyim her uykusunda eli vicdanında ben bir işçiyim yarınlara özgürlük isteyen. ben bir işçiyim 16 yaşında merak olmaya dostlar aklım başımda hevesim yoktur kimsenin göz yaşında yarının derdi bu günden başımda!...
      Tarih: 30.08.2008 15:40:36 | Yazan Üye: ezgin
   Gelen Cevap/Mesaj
   şiirim kıtasız ve düzensiz de olsa okuduğunuzda anlatmak istediklerimi anlıycağınızdan şüpem yok
      Tarih: 30.08.2008 15:41:12 | Yazan Üye: ezgin
   Gelen Cevap/Mesaj
   bu biraz zor geldi:)kimse şiirlerini bir kalıba göre yazamıyo baksanıza.yaratıcılıklar sınırsız düşünce ortamında değil.kısıtlı imkanların arasında işe yarar ve önemini gösterir.oysa ki burda kimse bu kalıba giremiyo.
      Tarih: 8.09.2008 17:53:00 | Yazan Üye: tufi
   Gelen Cevap/Mesaj
   bu konuyu çok içten hissedebilirim belki ama buna yazacagım şiirde kelimeler kifayetsiz kalırdı...çünkü emek veren halkın hakkının karşılığını alamadığı şu günümüzde isyanıma,haykırışıma kelimeler yetmez...yazacagım şiire bir türlü nokta koyamazdım...işçinin bayramı dedikleri tek bir günde bile meydanlar tutulurken,diğer ülkelerde işçiler haklarını istedikleri gibi savunurken ve bayramlarını bayram tadında yaşarken evet çok acı belki ama benim ülkemde meydanlar tutuluyor...hal böyleyken başlığı haykırış olan bir şiir yazmak bana ağır gelir...sizi kutlarım duyarlılığınızdan dolayı.. hisseden yüreğinize sağlık...
      Tarih: 14.09.2008 23:53:19 | Yazan Üye: heyzo
[1]
 
Bu Konuya Toplam 4 Adet Yanıt Yazıldı.