DALGAlan Şanlı BAYrağım'a İLK saygı !
   İlk saygıyı Gösteren syn, FEDAİ Güven'e Saygıların en yücesiyle tebrik ediyorum !
      Tarih: 21.11.2008 11:41:56 | Yazan Üye: oyag
   Gelen Cevap/Mesaj
   Duyarlılığı ve öncü ruhuyla unuttuğumuz veya gözden kaçırdığımız olayları hatırlatması,mantık lı hamleleriyle bunları konu başlığı yapması, ayrıca konulara kayıtsız kalmayanları unutmaya cak kadar nazik davranan,onları tebrik etme vasfını da yüceliğinde barındıran bu güçlü ve adaletli kalemi ben kutluyor ve enderin saygı larımı,en içten sevgilerimi sunuyorum...
      Tarih: 21.11.2008 13:07:30 | Yazan Üye: serbay
   Gelen Cevap/Mesaj
   sevgili şiir bacı;memeleketimize,bayrağımıza, şehitlerimize ve geçmişimizle beraber kimliğimize dört elle sarılmamız gerekliliğini bir kez daha vurgulayan bu dizelerinize binlerce şükranlar.inanıyorumki bu ülkede sizin gibi değerlerine bağlı kalemler olduğu sürece bu ülke her ortamdan her türlü tehlikeden dimdik ve ve başı yukarıda olarak çıkacaktır. kaleminiz ve yüreginiz dert görmesin en derin saygılarımla.
      Tarih: 21.11.2008 15:50:52 | Yazan Üye: ahmet örnek
   Gelen Cevap/Mesaj
   syn Ahmet örnek,şiir dostlarımdan siz ,syn Fedai güven ,beni kutlama msj yalnız bırakmadınız !şiirlerde kimlik yansır diye biliyorum ,yanılmamda gerek sizin gerek syn Fedai güven beyin kalemleriniz dolu dolu ! dolu kalemlerle dost olmak çok keyifli ,birbirimizle edebiyat alışverişi yapmaktayız duygu ,değişik bilgi merdivenleri dinlenmeden çıkarır ve Dalgalanan Şanlı Bayrağımın altında saygıyla hep beraber gururla bir araya getirmektedir,bu arada benim şehidim ve şehidlerimizin ,ruhları şad olsun !
      Tarih: 21.11.2008 17:02:23 | Yazan Üye: oyag
   Gelen Cevap/Mesaj
   Syn Fedai güven size de tekrar teşk ,eder benimle ilgili hasas düşünceleriz ,beni çok mutlu etmiştir ,herşey gönlünüzce olsun !
      Tarih: 21.11.2008 17:05:47 | Yazan Üye: oyag
   Gelen Cevap/Mesaj
   şanlı bayragımızı bizler ve gelecek nesiller yükseltmelidirler artık canlar yanmasın analar babalar aglamasın artık kan akmasın bunun için elimizden geleni yapmalıyız teröre lanet ediyorum teşekürler
      Tarih: 22.11.2008 17:20:49 | Yazan Üye: emsal
   Gelen Cevap/Mesaj
   syn ,Emsal hanım ! tşk ediyorum sizin gibi,düşünen Bu toprağın ,ağaclarındaki çetin cevizlere ! esen kalın...
      Tarih: 23.11.2008 11:04:31 | Yazan Üye: oyag
[1]
 
Bu Konuya Toplam 6 Adet Yanıt Yazıldı.