Bu Siteyi Çok Seviyorum(!)
   Bu siteyi çok seviyorum(!) Başka sitelerden ayrıcalıklı, Burada herkez kendine yazar,bir başkasının yazdıkları kimse için önemli değildir,Birisi size kızdımı hemen formda atışmalar,tartışmalar ve küfürler başlar.kimse de karışmaz.Ve bu site özellikle okunmayanlar için bir gurur abidesidir(!) okunmamak önemli mi?iki saat tıklarsınız kendinizi bakmışınız ki en tepedesiniz.Bunu ispatlasanız bile size kimse dokunmaz.Bu siteyi çok seviyorum(!)çünkü ne yazarsanız yazın sizi kimse okumaz,yorum yapmaz bu site de edebiyat adına kimse konuşmaz ama,gereksiz konulara herkez zaman bularak yazar ve fikrini rahatça söyler. Dostlarım!Ben bu siteyi adam gibi sevmek ve edebiyat yapmak istiyorum!Diğer sitelerde rekor kırıp okunan şiirlerimi gönderiyorum.Ama bir kişi bile okumuyor yorum yapmıyor.Benim bunlara ihtiyacım yok.zaten biliniyor ve okunuyorum ama ben sizler adına üzülüyor ve bu yüzden bu gereksiz bu yazıyı yazıyorum. Şimdi birisi çıkıp bu yazdıklarıma değilde evet yazınız gereksizdi diyecek.Kendine göre haklı çıkacak,ama demem o değil.Niye kimse kimseyi okumuyor,feyzini almıyor şiir yayınlamaksa amacınız bastırın bir kitap olsun bitsin.Niye dostluğu ve edebiyatı yazamıyor,konuşamıyoruz?Lütfen dediklerimi bir gözden geçirip analiz edin.Ben yaşlı bir yazarım sizi her zaman düşünemem,ama siz bu siteye sahip çıkın veya çekin gidin yazılanların niye okunmadığını bana bir anlatsın.Kalitesiz buluyorsanız ben sizlere kaliteli yazılar da sunarım ama bileyim ki okunacağım. Saygılarımla..
      Tarih: 10.06.2009 10:35:42 | Yazan Üye: serbay
   Gelen Cevap/Mesaj
   bence haklısın en başta okumak ne olursa olsun din.dil.ırk .güzetmeksizin okumak gelir başta unutmayalımki yüce rabbbim bu kavimleri yarattığı zaman her kavime ayrı bir lehçe vermiştir bu lehler sayesinde birbirini tanımak içindir vede yazılan yazılar hiç bir zaman gereksiz değildir diye düşünüyom her yazılan yazı bir mihrap taşımaktadır ama em ünemlisi o mihrabı okumaktır
      Tarih: 15.06.2009 20:00:59 | Yazan Üye: fantom_polat
   Gelen Cevap/Mesaj
   Duyarlı ve değerli yorumunuza teşekkür eder sevgilerimi sunarım...
      Tarih: 15.06.2009 23:32:51 | Yazan Üye: serbay
[1]
 
Bu Konuya Toplam 2 Adet Yanıt Yazıldı.