Tarih Öğretmeniyim.Türk Eğitim-Sen üyesiyim.21.11.1974ARTVİN-ŞAVŞAT-Cevizli Köyü veya eski ismiyle TİBET doğumluyum.Tibet''in isminin değiştirilmesini hiçbir zaman doğru bulmamışımdır.Çünkü Tibet ismi Tacik''çedir ve Tacikler de Türk''tür.Üstelik bizim Orta Asya''dan gelişimizi ima eder.AHISKA Türküyüm.Mahallemizin ismi Halogil''dir yani bir anlamda Halogil Sülalesindenim.Evliyim.Eşim Trabzon''un Araklı ilçesindendir.Müzik ve şiirin üstüne hobi tanımıyorum.Ucu bucağı olmayan bir şey varsa müziktir diye düşünüyorum.Müziğe son derece büyük ilgim var.Daha ilkokul bire giderken yaşımın küçüklüğünün verdiği afacanlıkla öğretmenlerimin bana saz çaldırdığını bilirim.Sanatla çok içli dışlıyım. Kocaeli''nde il Valisine,Belediye Başkanına,Erzurum''da Horasan Milli Eğitim Müdürü''ne ve Kocaeli''nde,Türk Eğitim-Sen ve Türk Sağlık-Sen bünyesinde basının katıldığı bir çok akordeon ve bağlama gösterisinde bulundum.Gürcü olmayıp ta sol elle akordeon da çalan tek kişiyim her halde.Bir çok bestem olduğu halde bunları hayata geçirme fırsatım olmadı.Erzurum''da asteğmen öğretmenken Çerkez ekibi kurarak okul gösterisi yaptım.Askerliğim süresince bütün bayramlarda görevlendirildim ve Artvin müziğini orda tanıttım. Kocaeli''nde de çeşitli okullarda ve gösterilerde hatta Ardahanlılar kurtuluş günlerinde akordeonla eşlik ettim.Kocaeli''nde bir süre Berfin isimli grupla,daha sonra da bir Rock grubuyla çalıştım. İlkokulu Cevizli (Tibet) Köyünde,Ortaokulu Şavşat Vahdettin Yıldız Ortaokulunda,liseyi ise Şavşat Lisesinde bitirdim.Karadeniz Teknik Üniversitesi Fatih Eğitim Fakültesi Tarih Öğretmenliği Bölümü mezunuyum.Internet bağımlısıyım.Her hangi bir kötü alışkanlığım yoktur.Fenerbahçe taraftarıyım.Ama ailem Trabzonspor aşığıdır.5 kardeşiz.4 erkek,1kız.Babam Emekli Öğretmen,kız ve erkek kardeşim Öğretmen,bir abim Emekli Polis,bir abimde Orman Muhafaza Memuru İdealist bir kişiyim.Lisedeyken Felsefe öğretmenimin hayattaki felsefenizi 3 kelimeyle özetleyin sözü üzerine 5-10 dakika içinde düşündüğüm 3 kelime benim hayat felsefemdir:SEVMEK-UTANMAK-KAZANMAK...