DUYURULAR

fikret ediş  BİR BAŞKA GÜZELSİN Şiiri



Facebook'ta Paylaş! Twitter'da Paylaş! Sık Kullanılanlara Ekle!
Harf Boyutu Küçült Harf Boyutu Normal Harf Boyutu Büyüt
Puanınız kaydedildi.
Teşekkür ederiz.
0,0
0
Şiire puan verin!

fikret ediş

BİR BAŞKA GÜZELSİN



Bir başka güzelsin:bu gün bir başka güzelsin sevgilim.saçların,gözlerin ve kirpiklerin bir başka güzel.saçların bir başka okşanmak istiyor.tenin bir başka koklanmak istiyor,dudakların bir başka öpülmek san ki;bu gün bir başka güzelsin sevgilim;serçeler bir başka konuyor pervazıma,Ak güvercinler bir başka ....Martılar bir başka dalıyor denize ,balıkçılar bir başka sarılmış küreklere,ağlar çekiliyor dalyandan yemişler bir başka tatlı seninle.Rüzgar bir başka matemli sanki kız kulesi bir başka,rıhtıma demir atmış gemi bir başka sedada bu gün.EÜP sultandan ezan sesleri duyulur her gün künden bir başka güzel.Kartallar bir başka çalımlı gökte.sıcak bir çayda kokunu alıyorum,bir mıh gibi içime çekiyorum seni.AŞK Seninle bir başka güzel sen yoksan bam başka.(BEDİRHAN ABİME SONSUZ SAYGILAR:21. ASRIN ŞİİRLERİ SİZ DEĞERLİ ABİLARİMİZİN ELİN DEMAYALANACAK:BEN 1986 DOĞUMLU OLUPİŞLETME 1. SINIF ÖĞRENCİSİYİM.İST AVRUPA YAKASI ESENYURTA OTURUYORUM ASLEN HAKKARİLİYİM .İYİ ŞİİR YAZDIĞIMA İNANIYORUM.SİZİNLE TANIŞMAK VE ŞİİRLERİMİ SİZİNLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM.NİCE ÜSTAD NECİP FAZILLAR SİZE EMANET .BANA YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİMKUSURA BAKMAYIN ŞİİRİM BİRAZ EKZOTİZİM KOKUYOR HATIRIMDA O VARDISELAM VE DUAYLA TEL:05398610955 BENİ UNUTMAYIN BEDİRHAN ABİYE SONSUZ SAYGILAR.

Bu şiir toplam 840 kez okundu.
22.01.2008

fikret ediş

,Tüm şiir severlerin eleştiri ve önerilerini alırsak;Bizim sananata olan tutkumuz artar.Çizgimizi daha keskin kılaraız.Yüreğimden yüreğinize. sevgiler.

13.09.2009 20:52:58


Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©