DUYURULAR

devrim esmer aşka cesaretim yok Şiiri



Facebook'ta Paylaş! Twitter'da Paylaş! Sık Kullanılanlara Ekle!
Harf Boyutu Küçült Harf Boyutu Normal Harf Boyutu Büyüt
Puanınız kaydedildi.
Teşekkür ederiz.
0,0
0
Şiire puan verin!

devrim esmer

aşka cesaretim yok

aşka cesaretim yok seni sevmişim yalanım yok dön bak gözlerimin içine gözlerim''de senin hayalin var kalbim''de gizli bir aşk var ardına bakmadan çekip gitmek kolay al beni gidersen bensiz uzaklara sar beni neolursun canına kırılan kalbim sensiz çok çaresiz bedenim yüreyim kim sever benim kadar seni bak boş kaldı sana uzanan ellerim aşka cesaretim yok bence bu aşk acısına sürecek bir melhem yok sana koşup gelmeye inan dizlerim''de derman yok sen benim aşk sözlerime deyil ellerin yalan boş sözlerine inandın sana verdiyim deyerin kıymetin demek sende bir anlamı yok cesaretim yok aşka gülmeyi unuttum ben seni bintürlü kabim''den aşkını gözlerim''den hayalini silip atamadım dön geri birgün olsun gel gör şu aşık dermeder halimi nezaman adını dilime alsam gözlerim doluyor göz yaşlarım yanaklarım''dan damla damla dökülüyor çok pişmansın biliyorum çağırsam seni çıkıp koşarak gelirmisin bana boynuma sarılıp seni seviyorum dermisin bana hergün yollara çıkıp yolunu bekliyorum gelenden gidenlerden soruyorum seni sen çekip ardına bile bakmadan gittin ama bu bedende bir aşk yarası bıraktın geceler karanlık sensiz bana bak hala yoksun canım''da kanım''da seninle yürüdüyüm yollar bir tek iz bırakmadın bana koşup geleyim sana sen iste aşkına kul sevgine köle olayım DEVRİM ESMER...

Bu şiir toplam 661 kez okundu.
10.01.2009

Bu şiire henüz yorum yapılmamış.

Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©