DUYURULAR

erdinç sert BENİM RÜYAM…. Şiiri

Facebook'ta Paylaş! Twitter'da Paylaş! Sık Kullanılanlara Ekle!
Harf Boyutu Küçült Harf Boyutu Normal Harf Boyutu Büyüt
Puanınız kaydedildi.
Teşekkür ederiz.
0,0
0
Şiire puan verin!

erdinç sert (erdinç)

BENİM RÜYAM….


DÜN GECE SENİN – TATLI RÜYALAR- DİLEĞİNDEN SONRA SENİ DÜŞÜNEREK UYUDUM..KAFAMDA ŞEKİLLENMEYE BAŞLADI BİLİNMEYENLER.ISSIZ BIR SOKAKTA TEK BAŞINAYIM.SANKİ YALNIZLIK ,ISSIZLIK VE KARANLIKTAN ÜRKÜYOR GİBİYİM..
SONRA;…O ISSIZLIK ,YALNIZLIK VE KARANLIK İÇİNDE KULAKLARIMI DOLDURAN-GECENİN SESSİZLİĞİNİ BOZAN DAVUL,TROMPET ZİL vb.MÜZİK ALETLERİNİN KARMAKARIŞIK SESLERİNİ DUYUYORUM..
MERAK EDİYORUM.SESİN GELDİĞİ YERE YÖNELİYORUM..KENDİMİ BİR ANDA UÇSUZ BUCAKSIZ BİR ORMANLIK ALANIN DİBİNDE BULUYORUM..
KORKUYLA DİNLİYORUM O TAMTAM SESLERİNE BENZEYEN SESLERİ.
BİR AN NİYETLENİYORUM GİTMEK İÇİN ORMANIN DERİNLİKLERİNE…
KORKUYORUM…KORKU SARIYOR İÇİMİ.GERİ DÖNMEYE KARAR VERİYORUM.SON BİR KEZ ARDIMA BAKTIĞIMDA ORMANIN KARANLIKLARINA.GÖZLERİME İNANAMIYORUM…..
O SESSİZLİK, KARANLIK VE KORKU İÇİNDE SANKİ HUZUR DOLUVERİYOR İÇİME.
BİNLERCE ATEŞ BÖCEKLERİ ALEV TOPU OLMUŞLAR SANKİ.GÖZ KIRPARAK DÖNÜYORLAR..DÖNÜYORLAR.ÇOK RAHTLIYORUM VE ÇOÇUKLUĞUMU DÜŞÜNEREK ÖZLEMLE GÜLÜMSÜYORUM.
O AN;YILLARDIR ATEŞ BÖCEKLERİNİ GÖRMEDİĞİMİ ,ONLARI GERÇEKTEN ÇOK ÖZLEDİĞİMİ DÜŞÜNÜYÖR VE ATEŞ BÖCEKLERİNİN ÖZLEMİNİ DUYUYORUM..VE GÖZLERİMİ AÇTIĞIMDA İÇİMDE TATLI BİR BURUKLUK…SENİ DÜŞÜNÜYORUM.

Bu şiir toplam 700 kez okundu.
22.11.2008 14:03:08

Bu şiire henüz yorum yapılmamış.

Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©