DUYURULAR

çoban yıldızı SANA DAİR..! Şiiri

Facebook'ta Paylaş! Twitter'da Paylaş! Sık Kullanılanlara Ekle!
Harf Boyutu Küçült Harf Boyutu Normal Harf Boyutu Büyüt
Puanınız kaydedildi.
Teşekkür ederiz.
0,0
0
Şiire puan verin!

çoban yıldızı (çoban yıldızım)

SANA DAİR..!

Karşımdasın elimi uzatıp dokunabiliyorum sana.. Ne büyük mutluluk bu.. Gördüğüm en güzel şeysin.. Senden öte tanımladığım başka hiç bir şey yok.. Her şey senin adınla anılıyor benim dünyamda.. Bütün çiçekler sen, bütün yıldızlar sen... Bir sanat eserisin, bakmaya doyamadığım. Tanrının bana armağanısın, Ve artıyor her geçen gün sana hayranlığım. Yüzünde kuşlar, KAHVERENGİ gözlerinde hayatın ta kendisi var.. Öyle gerçeksin ki... Gözümü açıyorum sen, kapıyorum sen.. Hiç bitmeyen serüven.. Günümün en keyifli anı, Uykumun en tatlı rüyası.. Seni soluyorum, havadasın.. Seni kokluyorum, doğadasın.. Hele şimdi sonbaharsın yada sonsuz bahar.. Seni yaşıyorum, canımdasın, canımsın.. Sarılsam sana bin yıl geçse.. Bir an bile ayrılmasak.. Ten tene, yürek yüreğe.. Sonsuz baharın en aşk dolu iki yaprağı olsak. Ağaç, ağaç gezip; yeşersek açsak.. Yere düşsek, kalksak... Seni bilsem, bir tek seni.. Seni görsem bir tek seni.. Sesin sarhoş etse beni.. Öyle içimdesin kiii;Bir saniye iste benden; Sensiz geçirdiğim veremem... Sensiz geçecek se, geçme sin zaman istemem... Seninle yeniden doğdum, yeniden doğuşun kanıtıyım ben.. Öyle aklımdasın ki... Ah, sensiz kalmıyor muyum bazen..Yıkasım geliyor gördüğüm bütün duvarları.. Ardında seni bulurum diye.. Ne ayrı koyduysa bizi, zaman yada yollar.. Bir kalemde silesim geliyor... İsyanım taşıyor, kendi öfkemden korkuyorum.. Ve kavuşmak... Bunu düşünmek içimde kırılmış tüm aynaları tamir ediyor.. Mavi bir yağmur başlıyor, ıslanıyorum.. Maviye boyanıyorum ..Öyle özlüyorum ki; Sen ol, hep ol, benimle ol, bende ol... Sendeyim ben, yüreğimi koydum yüreğinin üzerine.. Aşk bu başka isim arama. Hem de en koyu, en deli, en tutkulu... Öğreneceğim çok şey var sana dair.....!

Bu şiir toplam 489 kez okundu.
19.06.2007 03:12:35

YALÇIN
ÇOOOOOOOOKKKKKK GÜÜÜÜÜSSEEEEEEEELLLL

19.06.2007 04:09:36


Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©