DUYURULAR

Devrim Esmer 2014 Hayırsız Şiiri

Facebook'ta Paylaş! Twitter'da Paylaş! Sık Kullanılanlara Ekle!
Harf Boyutu Küçült Harf Boyutu Normal Harf Boyutu Büyüt
Puanınız kaydedildi.
Teşekkür ederiz.
0,0
0
Şiire puan verin!

Devrim Esmer 2014 (sevda_limanı)

Hayırsız

hayırsız vefasız sus artık konuşma daha fazla yalanlarınla yalan sözlerinle hayatımı maf etme aydınlık dünyamı karanlığa çevirme gittiğin yerden sakın geri dönme kime gönül verdiysen kimi sevip değer verdiysen beni nasıl suçsuz yere yalanlarınla ümit verip kanıdırıp yüz üst bırakıp kaçtı isen sende benim gibi sürünesin göz yaşı döküp gülmeyesin birgün bana muhtaç olup geri dönüp af dileyesin benden başkasını sevdi isen dilerim birgün mutlu olmayasın sürüne sürüne bana gelesin kapımı gelp af isteyesin beni gldürmedin sende gülmeyesin ben hayırını görmedim ellerde hayrını görmesin sararıp solup ateşlerde yanasın hayırsız bu yaralı kalp artık seni daha istemez seni başımını tacıda yapsam seni gönlüme sultanda eylesem sen bunlarada layık olmazsın senin için döktüğüm yaşlarımı silsende gel barışalım geçen maziyi unutalım desen bile sana olan aşkım çoktan sararıp soldu güle döndü gerçek sevenler muradına erdi seven sevdiğinin değerini kıymetini bildi ama sen ne değerimi bildin ne kıymetimi bildin seni sevdim ama hayrını görmedim hayırsız gerçek sevgimi hiç görmedin DEVRİM ESMER...

Bu şiir toplam 505 kez okundu.
31.10.2009 23:08:35

Bu şiire henüz yorum yapılmamış.

Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©