DUYURULAR

Devrim Esmer 2014 ağlıyor gözlerim Şiiri

Facebook'ta Paylaş! Twitter'da Paylaş! Sık Kullanılanlara Ekle!
Harf Boyutu Küçült Harf Boyutu Normal Harf Boyutu Büyüt
Puanınız kaydedildi.
Teşekkür ederiz.
0,0
0
Şiire puan verin!

Devrim Esmer 2014 (sevda_limanı)

ağlıyor gözlerim

ağlıyor gözlerim seni çok özledim gece gündüz senin yollarını gözledim çık gel artık nerdesin yollarına karmı yağdı ağlar gözlerim dinmez göz yaşım bende tükenmez bitmez hasretin zannetme unuturum seni kalbimden adını gözlerimden hayalini silemedim seni adam gibi sevdim sana birgün acı söz söylemedim kalbin kırılmasın tek damla göz yaşın dökülsün istemedim acılar tükenir biter zamanla güller sararıp solar mevsimsiz sensiz belki sen unutursun beni zamanla sabrım kalmadı sensiz geçen yıllara ayda yıl bile olsa beni bir ara bir sor halimi bukadar çabukmu unuttun beni oysa mutlu idik senin ile aşkında cefada olsa seviyorum dediğin sözlerin yalan bile olsa sen bilmedin ama allah bilir nasıl deyer verip sevmiştim seni elimde değil sana intizar etmek isterdim ama yüreğim el vermez sana intizar edeyim suçumu söylemedin sana ne emekler vermiştim bu ayrılığı sen istedin deyerimi kıymetimi bilmedin bilemedin koptun yüreğimden koptun ellerimden başka ne gelir elden nediyim sana bilmem suç benim hata benim devrim esmer...

Bu şiir toplam 399 kez okundu.
22.11.2009 00:56:16

Bu şiire henüz yorum yapılmamış.

Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©