DUYURULAR

melek caliskan  ((¯`•´¯))Kalan gideni unutmaz unutamaz ((¯`•´¯)) Şiiri

Facebook'ta Paylaş! Twitter'da Paylaş! Sık Kullanılanlara Ekle!
Harf Boyutu Küçült Harf Boyutu Normal Harf Boyutu Büyüt
Puanınız kaydedildi.
Teşekkür ederiz.
0,0
0
Şiire puan verin!

melek caliskan (süeda)

((¯`•´¯))Kalan gideni unutmaz unutamaz ((¯`•´¯))


Sen beni birakip giddigin günden beri yasamiyorum, sanki son günlerim, cirpiniyorum.
Hani ben senin canindim,bensiz yapamazdin simdi sen aldin giderken benim canimi . Kiydin Askimiza.Neden beni birakip gittin kalan gideni unutamiyor...

Hani ayni yastiga bas koyacaktik, güzel bir yuvamiz olucakti,hani nerde kaldi verdigin sözler etdigin yeminler, ansizin gidisin ölümü bekliyorum artik sayili günlerim.Neden beni birakip gittin kalan gideni unutamiyor...

Gezdigimiz yerlere her gün gidiyorum, hic usanmadan bulusdugumuz yerde seni bekliyorum.Aylar gecsede böyle seni aklimdan cikaramiyorum.Cünki sen benim yarimsin.Yarim bir insan yasar mi? Neden beni birakip gittin kalan gideni unutamiyor...

Ugruna siirler yazip sayende sair oldum, belki sesimi duyar bana kosarsin diye...Askimi haykiriyorum sana her siirimde.. Sakin gec kalma sensiz ölüyorum günden güne..Neden beni birakip gittin kalan gideni unutamiyor...

bir gün belki bana geri dönmek isteyeceksin...geri dönüpte beni bulamazsan eger,bilki sensiz yasamak haramdi bana,bilki sensiz nefes alamiyordum bu diyarda...Neden beni birakip gittin kalan gideni unutamiyor...

Sakin arkamdan agitlar yakma, sakin bas ucuma güller koyma yasarken acimadin biraktin beni bir basima...Neden beni birakip gittin kalan gideni unutamiyor...

Sen beni yasarken öldürdün Birtanem, Sen beni yasarken diri diri gömdün, gelsende artik sana yaramaz biriyim, sakin her gün bas ucuma gelip dua okuma..Neden beni birakip gittin kalan gideni unutamiyor...

Simdi kal bakalim sen yanliz bir basina hasret kalsin adim dudaklarinda,Bu candi senin ASKINA feda olan,bu candi ASKINLA yanip kavrulan Neden beni birakip gittin kalan gideni unutamiyor...


Gelsende elimi tutamayacaksin, artik ne fayda bu can senin yokluguna dayanamadi...benden sana kalsin Ölümüm ömür boyu hatira...Beni sakin ama sakin unutma..belki beni anlayacaksin ama hersey icin cok gec kalacaksin KALAN gideni unutmaz,Kalan gideni asla UNUTAMAZ

11.6.07

Melek Caliskan

Bu şiir toplam 595 kez okundu.
4.07.2007 22:19:31

Bu şiire henüz yorum yapılmamış.

Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©