DUYURULAR

hande tümay Cahilim Diyorsaniz Yaniliyorsunuz... Şiiri

Facebook'ta Paylaş! Twitter'da Paylaş! Sık Kullanılanlara Ekle!
Harf Boyutu Küçült Harf Boyutu Normal Harf Boyutu Büyüt
Puanınız kaydedildi.
Teşekkür ederiz.
0,0
0
Şiire puan verin!

hande tümay (hande)

Cahilim Diyorsaniz Yaniliyorsunuz...

Cehalet nedir diye sorsam size, ne cevap verirdiniz?Kultursuz kalmak mi?Yoksa, bilgisiz olmak mi?Bence hicbiri.Bence, cehalet diye birsey yoktur.Cehalet kavrami nerden geldi o zman diye soracak olursaniz, bilgi eksikligi olan insanlarin aslinda kendilerini bilgisiz dusunduklerinden kaynaklanarak ortaya cikmistir cehalet.Her kultursuzu cahil diye etiketlemek dogrumudur?Bilgisiz insan varmidir su dunyada?Kulturu olmayan bir insana cahil denmesi son derece yanlis bence.Ogrenmenin yasi yoktur, her bilgi bilinecek diye birsey de yoktur.Insaniz biz zamanla ogreniriz.Simdi ben elli yasimda yeni bir bilgi ogrendiysem, o yasa kadar cahil kaldigim anlamina gelmez.Benim bildigim bir seyi baskasi bilmeyebilir, onun bildigini ben bilmeyebilirim.Buna cehalet degil de bilgi eksikligi denilebilir.Bu da ancak bilgi alisverisi ile giderilebilir.
Gordugunuz uzere, aslinda cehalet diye bir sey yok, cahil insan da yok.Okumus insan bilgin, okumamis insan cahil diye nitelendirilmemelidir.Okumus ile okumamisi ayni kefede tutuyor degilim.Sadece bunun cahillik olmadigini savunuyorum.Eger ki kendinize cahilim diyorsaniz yaniliyorsunuz...

Bu şiir toplam 806 kez okundu.
25.12.2010 19:32:24

Bu şiire henüz yorum yapılmamış.

Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©