DUYURULAR

MELİS DERE SENİNLEYKEN BEN!!! Şiiri

Facebook'ta Paylaş! Twitter'da Paylaş! Sık Kullanılanlara Ekle!
Harf Boyutu Küçült Harf Boyutu Normal Harf Boyutu Büyüt
Puanınız kaydedildi.
Teşekkür ederiz.
0,0
0
Şiire puan verin!

MELİS DERE (melis)

SENİNLEYKEN BEN!!!


Ellerini tuttuğumda! ben olurum.Büyüyor içimdeki sevda ateşi,büyüyor, bir yangın oluyor SUYLA SÖNMEYEN...nasılatıyor kalbim bir duyabilsen....
Kalbinin atışından yorulur mu insan?ben yoruluyorum. Adını duyduğumda titriyorum.İçimdeki sevda telleri titriyor. Seni düşündüğümde, tek bir an bile yok seni düşünmeden geçen, hasretin bu kadar zor olacağını bilemezdim.Bir sarmaşıga dönüyor hasretin,bütün bedenimi sarıyor.
Senin yanındayken! dört mevsim bahar oluyorum.Bir bahardan diğerine uzanıyor zaman. Sensizliği aklıma bile getirmek istemiyorum.Bir de uzaklığın var ki dayanılmaz ,günleri,saatleri sayıyorum.Ya geleceksin , ya geleceksin yoksa çürüyüp gidecegim bu kapkara zindanda, o zaman gel ki yüregim kavuşsun özgürlüğüne bir kuş gibi uçup konsun yüreğine ,bak o zaman bir daha karanlık olur mu? Bir daha zindana düşer mi bu YÜREK???
Sana her gün yeniden,bir kez daha aşık oluyorum.bu aşka ben bile şaşıyorum.Ama engel olmaya şaşkınlığım beni mutlu ediyor. seviyorum seni , sevdan bir çıga dönüşüyor.Bana engel olmaya kalkacak ne varsa ,kim varsa hepsini bir çırpıda silip süpürecek kadar büyük bir çığa...
Sen varsan , varım bende öyleyse;BENİMLE OL!!!Bir aşkın nasıl tutkulu , nasıl saf, nasıl sonsuz yaşanacağını gösterelim herkese, bir tek gün bile pişman olmayacağına söz veriyorum...
SENİ SEVİYORUM!!!

Bu şiir toplam 492 kez okundu.
31.03.2008 23:26:28

Bu şiire henüz yorum yapılmamış.

Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©