DUYURULAR

seniye bodur BEN DEĞİL ALLAH AFFETSİN SENİ Şiiri

Facebook'ta Paylaş! Twitter'da Paylaş! Sık Kullanılanlara Ekle!
Harf Boyutu Küçült Harf Boyutu Normal Harf Boyutu Büyüt
Puanınız kaydedildi.
Teşekkür ederiz.
0,0
0
Şiire puan verin!

seniye bodur (seniye)

BEN DEĞİL ALLAH AFFETSİN SENİ

O GÜLEN GÖZLERİN YANINDA O GÜLEN DUDAKLAR NE KADAR YABANCI SANA.
HANGİ YALANLARLA AVUTTUN KENDİNİ,KİMLER TUTTU O ÖPÜLESİ ELLERİ.SEN NASIL UNUTTUN VERDİĞİN SÖZLERİ.HİÇ FARKETMEDİN Mİ NE KADAR SAHTEYDİ YANINDAKİNİN GÖZLERİ.NASIL DAYANDI GÖNLÜN, BUNA NASIL SABRETTİ.BU KADAR KÖTÜ MÜ ESTİ RÜZGAR,BU KADAR KÖTÜ MÜ SAVURDU SENİ.SEN DEĞİL MİYDİN O AŞK SÖZLERİNİ SÖYLEYEN SEVGİLİ.SEN DEĞİL MİYDİN BEN YANINDA YOKUM DİYE AĞLAYAN GECELERİ.SEN DEĞİL MİYDİN YANIMDAYKEN UNUTAN SAATLERİ.BUNCA ŞEY YALAN MIYDI YANİ.BİZ YAŞAMADIK MI BU AŞKI BİZİM DEĞİL MİYDİ BU ÇALAN ŞARKI. ŞİMDİ O YALAN GÖZLERE BAKARAK MI OKUYORSUN BUNLARIŞ.BU SEVDA HİÇ Mİ YAŞANMADI.BENMİ KANDIRDIM KENDİMİ,SENMİ ALDATTIN BENİ.SEN DEĞİL MİYDİN DELİCESİNE SEVEN ŞU YÜREĞİ.BİZ DEĞİL MİYDİK ESKİTEN SENELERİ.SEN DEĞİL MİYDİN BENİMLE YAŞLANMAK İSTEYEN .SEN DEĞİL MİYDİN BENSİZ GEÇİRDİĞİN HER GÜNE LANET EDEN.ŞİMDİ O LANETLEDİĞİN GÜNLERLE NASIL YAŞIYORSUN,NASIL NEFES ALIYOR RUHUN.SADECE GÖZLERİMDE DİNLENDİĞİNİ SÖYLEYEN ADAM.ŞİMDİ NERELERDE ARIYORSUN GÖZLERİMİ.ANLAMIYOR MUSUN YANINDA Kİ YALAN YÜZLERİ.AH BE SEVGİLİ BEN DEĞİL ALLAH AFFETSİN SENİ!

Bu şiir toplam 829 kez okundu.
15.05.2008 19:42:07

özge şeytanoğlu
canım arkim şiirini
çok beğendim tebrik ederim.bu kadar şiirle olmaz devamını bekliyoruzz.!?

15.05.2008 19:44:56


Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©