DUYURULAR

ceren çiftçi  BAZEN! Şiiri



Facebook'ta Paylaş! Twitter'da Paylaş! Sık Kullanılanlara Ekle!
Harf Boyutu Küçült Harf Boyutu Normal Harf Boyutu Büyüt
Puanınız kaydedildi.
Teşekkür ederiz.
0,0
0
Şiire puan verin!

ceren çiftçi

BAZEN!



Bazen gözlerim böyle yaşardığı zaman rüzgarı bahane ediyorum nedenmi,çünkü aglamamı istemediğin için.BAZEN ruhum sıkıldığı zaman bedenime dar geliyor diye bahane ediyorum.BAZEN can gursama dayandığı zaman hasretinden yokluğundan diyemiyorum üzülürsün diye.BAZEN içimden gelen o sesle,seni delicesine ölürcesine taparcasına seviyorum seviyorum seviyorum demek istiyorum ama diyemiyorum,çümkü korkuyorum herşey bitecek diye.BAZEN düşünüyorum nasıl bir varlık olmam lazım seninle bir yaşayabilmek için,hayatımın gerisini seninle bir geçire bilmek için.hatdaha ve hatdaha ölümü bile düşünüyorum BAZEN ölümü bile özlüyorum yeterki son nefesimde senin kollarında olayım diye.ağzımdan zor çıkan o sesimle,dudaklarımdan sana söylemeye çalıştığım o iki kelimeyi okuya bilmen için,seni seviyorum değişimle gözlerimi yumabilmem için,düşün sevgilim bunların hepsi senin için.YA sen negüzel bir insansın,yıldızları kıskandırıyorsun o parlaklığınla,güneşi kıskandırıyorsun o sıcaklığınla benide delirtiyorsun sana olan sevdamla.sevda diyorum çünkü herşey bitebilsede sevdam bitmeyecek bunu biliyorum.DUDAKLARIMIN NEMİ.GÖZLERİMİN BEBEĞİ.BEDENİMİN TENİ.CANIMIN YÜREĞİ. BENİ YAŞATAN BİRİ sensin sevgilim.ben seninle varım sensiz perişanım.

Bu şiir toplam 646 kez okundu.
17.03.2008

iclal atasever
cok güzel anne

19.03.2008 20:05:47


Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©