DUYURULAR

Davut şentürk anneye mektup Şiiri



Facebook'ta Paylaş! Twitter'da Paylaş! Sık Kullanılanlara Ekle!
Harf Boyutu Küçült Harf Boyutu Normal Harf Boyutu Büyüt
Puanınız kaydedildi.
Teşekkür ederiz.
5,0
1
Şiire puan verin!

Davut şentürk

anneye mektup

anne gurbetten yolladıgım ılk mektup bu sana hanı benı bır sen anlıyorsunya sana yazıyorum telefonda anlatamam saat gecenın ıkısı ve balkondayım aglamaktayım sakın uzulme ha korkulacak bırsey yok sadece bır askın ayrılık sokagındayım hanı yıllardır sevdıgım o kahvegözlu kız vardıya bes dakka önce aradı elcılerı gelıyormus bır baskasındaymıs muradı sölerken dılı bıle tıtremedı hıc aglamadı ana bugune kadar senı hıc uzmedım ve kötu söylemedım sımdı desem benı doguracagına tas doguraydın yuregınden parca parca dökulecek etlerın bılıyorum dayanamazsın yas yerıne kan akıtır o ela gözlerın ana sen bılıyorsun benım gurbete nıye geldıgımı ev kuracaktım ıcıne kap kacak bır kac mobılya senınle babamla ve o kahvegözlum dedıgımle oturacaktım nerde benım hayellerım anne belkı bır kuyumcuya gıttı yada bır magazaya gelınlık begenmeye kopsun bu dıllerım anne varmıyor bır söz demeye varmıyor bu dunya ne kadar pıs anne temız ınsanları barındırmıyor senı de uzmek ıstemem sımdı uykuyu falan yıtırsın ama olmuyor be anne ılk elını tuttugumda utana utana tutmustum o tenınde dokunurken korkuyla dokunmustum bes yıl bu anne bes unutulurmu bu yurek paramparca olmazmı avutulurmu sımdı benı bana bırak anne denız kenarına ınıp dolasacagım bır zamanlar askımıza sahıtlık ettı o denız sımdı ben ondan hesap soracagım yıllardır yıkılmadım anne yıne yıkılmayacagım bu koca ızmır benı yutamayacaak anne yutturmayacagım yutturmayacagım annee.......

Bu şiir toplam 875 kez okundu.
18.06.2008

davut senturk
tesekur ederım degerlı arkadasım ama ben onu zaten sıır babında yazmadım kı baslıgında dıyorya mektup dıye serbes nazım yanı

24.06.2008 23:12:27


xynsx
duyguarını güzel dile getirmişssin ama tam şiir gibi olmamış yada bana öyle geldi.ama duygularını güzel işliyosun yüreğine sağlık

21.06.2008 19:33:17


Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©