DUYURULAR

NEDİM YANIKLAR KELEBEK Şiiri



Facebook'ta Paylaş! Twitter'da Paylaş! Sık Kullanılanlara Ekle!
Harf Boyutu Küçült Harf Boyutu Normal Harf Boyutu Büyüt
Puanınız kaydedildi.
Teşekkür ederiz.
0,0
0
Şiire puan verin!

NEDİM YANIKLAR

KELEBEK


dün akşam pencenin buğusunda yalnızlıklara gölge gibi çarparken bir iki kelebek.............sanırsın ki sabahın ilk ışıklarına hasret kalmış gibiydi......O KELEBEK
..........kanatlarında hangi renk...
ve sabahlara hangi umutlar kalmıştır ki..
gecen dakikalara boyle hüzünlü yazılan...
.... yelkovan yada akrep gibi.....
...............bir günlük bir ömürden kalan..... ??
.................................................K- - - - - ELEBEK.........
avuçlarımda narın bir gül ve gözlerimde ayrı bir telaş ağlamaktan yana .....
......ömrüm bir süküt....Romanlardan arta kalan ve son yazılara boyun bükmüşüm gibi....
anlatılan yada anlatılmaya çalışılan her kelimede sonu neden aşk diye biter her şey..?
....bir kelebek misali hayatımı anlatmak bir günlük bir zaman diliminde .....yada..
hangi renk.ben ? bu mai ve sıyahın son anlarında !!!...ve zaman yine yelkovanın amansız takibinde...
...................vede..............kelebeğin...- - - - - - - - - ...
kanatlarım sanırsın ki açılır... ve sanırsın ki geçen zaman beni yormaz ama yanıldığın anlar benim ölüme bir parça daha yakınlığım olur.....ve ben bu anlarda kendime yeni bir dünya !!!!! bir kelebek misali bir günlük ömrümde seni yıllar gibi yaşamak adına ......adını son kez yazıyorum buğulu camlara..seni seviyorum...
...........penecrenin bir kenarından süzülüp gelen ışıklar odamın karanlığına bir nur gibi dolmakta.... ıslak gözlerime inat başımı yorganların altında saklamaktan yorulan her düşüncem bir kelebeğin ansızın odama girmesinden aydınlanıyor karanlığa daır her ne varsa ......
...sonmeye başlarken yarım kalmış mumlar... son baharların ilk yapraklarına inat dökülen ne?*yinede bir tebessümdü mahsümlaşmış yüzümde o kelebek....
...ve sen bütün hüzünlerinle yüreğime yer ederken gülüşlerimin ardına saklanan mai bulutlar artık sabahları özler gibiydi.....
........yavaşça kalktım yatağımdan adımlarım yıllara esaret kalmış gibi sessizdi....gecelerin anlamsız sessizliğinde bu notaları bozacak kimselerin olmamamsı ruhumu dinlendiren son şarkılardı.....
....ellerim soğuktu....gözlerimde kendiliğinden biriken bir iki damla hangi kelebeğin kanatlarında son bulmaktaydi....ve nerden geldiği belli olmayan bu gizemli uyanışlarda artık sormuyordum duvarlara o geldimi diye......
...........ellerim soğuktu..dokunamadım.... üşür diye....!! bir narın kanat.ve. binbir renk..ama yinede aydınlanmaz gecelerim....
gülümsüyordum arkadaşlık adına ne varsa..!! yıllarca arkamdan hançerlenirken unutuyordum artık dostluğun gerçek kelime anlamını......
........sabaha kaç saat vardı şimdi bu boş çırpınışlar ne içindi....bir sessizlik vardı....ah kanatlarında ömrüm süküt.........ah ağlayan denizler yine süt..............
......sabah olunca yine olacakmıydın burda yada bir başka kelebek yine penceremde olacakmıydı......sormak istemedim bunu ...sorsamda benimde ömrüm bir kelebek misalı değilmiydi...bir günlük yaşamda binlerce kanat vuruşları...ne için yada bu sessizlikler içinde camlaranın öteki yüzleri .......biliyorum....!! bu pencerenın ardındaki dünyayı istiyorsun açmasam çıkamayacaksın bu camlardan dişarı.....çıksan ayakta kalabılırmısın..?.ve kanatlanabilirmisin bu yağmurlarda ...
.......biliyorum ki başaramasın ......
......ellerim soğuk.....
...narın bir dökünüş sana dair her ne varsa .......korkuyorum kırılacaksın yada incinirsin bu nasırlı ellerde.....ama benim ellerim gül kokar...benim ellerim gül bahçelerinde bir demet papatya..hadi...usulca hisset belki pencerenin öteki hayatına karışamadın ama ellerimde son buluyor bak beyaz karanfiller.....bilirsin dört yapraklı bir goncanın hikayesini.....
.......sen ve sen olan her şey gibi..özgürlük gibisi yok değilmi....sanırım uçmalısın ne olursa olsun kanatlanmalısın....farzet yıldızlara.. farzet sabahın ilk işiklarında o gül bahçelerine uçmalısın bilirim...
......hadi kanatlan... boş ver aldırma yağmurlara...düşe kalka tanıyacaksın hayatı...ve bir yerlerde son bulsada bu çırpınışlar sonu aşk değilmi....elbet buna değdiğini bileceksin...aşka dair her ne varsa ....şimdi dudaklarımda......ve ağlamıyorum desem bile gözlerim kan tarlası gelincik misalı......
........kendimi tutmak istesem bile dünden kalan bir iki damla vardır gözlerimde oda son kanatlarında bu beyaz kelebeğındır.
...................................umarım hayatta kalırsın...ve bir günlük ömründe hayatı yıllar gibi yaşarsın.....
.........benim bir günlük ömrümde aşka yaşanan her anım gibi........keşke bir günlük ömrüm olsaydı...ve keşke bende sadece bir günlük seni yaşayabilsem doyasıya.......
..........................................şimdi saçlarıma düşen aklara inat........
...........yinede seni seviyorum demeyi unutmayan yüreğime kocaman öpücükler.......
...................SENİ SEVİYORUM.................HAYALPEREST_53

Bu şiir toplam 679 kez okundu.
22.06.2008

Bu şiire henüz yorum yapılmamış.

Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©