DUYURULAR

NEDİM YANIKLAR YALNIZLIK Şiiri



Facebook'ta Paylaş! Twitter'da Paylaş! Sık Kullanılanlara Ekle!
Harf Boyutu Küçült Harf Boyutu Normal Harf Boyutu Büyüt
Puanınız kaydedildi.
Teşekkür ederiz.
0,0
0
Şiire puan verin!

NEDİM YANIKLAR

YALNIZLIK

hayatımdan bir parça
.....adı--yalnızlık olsun.....
............kaçıncı sigara yalnızlıklara içilen ?... üç...?.. beş...?..on..?..farkedermi..?
.......BİLMEM...belkide !!!
...............seni düşünmek adına seçiyorum bu karamsarlığı....
şimdi.kuytu köşelerde adım sıra yalnızlıklar büyümekte....gözlerim gibi.... !!!
...ve en kötüsü duvarlarda susmakta ....''''''''
......gölge oyunlarına sığındığım bu anlar nasılda gözlerim bir firtına olmakta....
...denizmi dersin ..?... yada bir vaha''nın ortasında bir kum tanesi....?
....oysa...savrulur rüzgarında bu karanlığın rengini çalan saçlarım........
......
.............ah bu yüz...nasılda tılsımlarından ödünler vermekte......eyy gece.!!
....ne istersin bu derin denizlerden ve gam çekme yükünden ezilen gözlerimden..ne..?..ne..?
.................şimdi..şahlanıyor gönlüm......
..........................ve şahlandıkça ağlıyor yüzüm.....
.......ve ben şairim.....
..........yok yalan gülüyorum boyle diyenlere ....
.........yalan.....
..........sadece yalan.......
..eyy yürek sus artık ne olur sus.....
.......ben şair değilim...
.......... ve asla olmadım......
......hangi güzelin kalbindeydim ki...ben..?
bir melek düşlerken hangi gözlerden akıp yokluklara perde olmuşum..........
ve sıyahında bu karanlığın .....eylül ayında savrulan bir yaprak gibi....hangi ellerde sılınıyorum....oysa yağmurdum ben... ılık ruzgarlarında..saçımın..
............gülümserdim kimi zaman ......
ve çoçuktum ben....oyuncaklarıma inat ..ilk gökyüzünü tanıdım....
üçürtmalarımda gökyüzü benimdi.....gök kuşakları benim...ve ben özgürdüm....
ve ben çoçuktum.'' özgürdüm yani....ağlamanın gözlerime kattığı bir anlam vardı ....ve annem sevgi kokardı...
.....ve annemle uçurmak küşları
..kaç kelebek konardı saçlarına ....
melek sanırdım..ağlardım....
...bir göz yaşında dünyayı ...
yüreğime hapsederdim.....
...ve saatler durduğu an
....annemle uçurmak kuşları.....
..............................
....şimdi rahat uyu o toprağında...annem...''''''''
....yorganın olsun her bir duam .mezarinda.....üşüme....annem.!!!! ...
...............ve her kelebeğin o narın kanatlarında sadece bana dökün.......
..............bak avucumda bir çiçek yine sana sunulur bugün....
...............!!!!!!!!
................idırapların dayanılmaz artık ve ellerım titremekte...al kalemlerini.....
hançer yapma ...bana karşı kullanma......ne olur git..ne olur bir parça bu sedef gözlere....
....merhamet....GECE.!!!
ağlıyorum evet ağlıyorum mutlumusun......
dalından salınarak düşen yaprağım..gülüyormusun..?.ama
...bilki üşümem ....
.bilki..!!..kaldırımlarda yerim var...çünkü her bir ayak sesim direnişliğim....
....ve her ayak sesim varoluşluğum....!!!
.............ve sen mateminde geceme aydınlık olmaya çalışan sen.....
......al ışıklarını çevirme gözlerime......ve git nereye olursa olsun görme beni...
..ve sen ey güzel..... !!!
sevmiyorum artık seni.....sevmeyi unuttuğum kadar....
..........ağlıyorum bir başına odalarda gölgeler dost.. gölgeler oyun bana
şimdi titrek ellerimle usulca dökünüyorum bu kırlı duvarlara...akıp gidiyor bir göz yaşı derin izler bırakaraktan ....ve duvarlara dönüp kendi göz yaşıma ''''sen diyerekten. dökünmak......ve ismın
..sadece ismin beni avutan.....gerisi yalan....yalan...eyy sevgili....!!
..................................bir bilinmez kaldırımlarda yol alırken ayaklarımdır her bir yanımı saran ve sana sarılmak bir ay ışığında...ve sen diyerekten yürümek bu ıslak kaldırımlarda .....
..................diğer gecelerden bir farkkı yok bu yürümelerin...sadece ağlayan yüzüm biraz hüzün.......
...............................sevmiyorum artık seni sevmeyi unuttuğum kadar...........
............HAYALPEREST_53
(yorganın olsun her duam ...mezarinda üşüme )...kelimesi..NECİP FAZIL KISAKÜREK...bir şiirinden alıntıdır....
.......SEVMİYORUM ARTIK SENİ SEVMEYİ UNUTTUĞUM KADAR SADECE BUNU DERKEN AĞLAYAN YÜZÜM BİRAZ HÜZÜN.....................

Bu şiir toplam 552 kez okundu.
22.06.2008

Bu şiire henüz yorum yapılmamış.

Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©