DUYURULAR

devrim esmer umutsuz sevgiler Şiiri



Facebook'ta Paylaş! Twitter'da Paylaş! Sık Kullanılanlara Ekle!
Harf Boyutu Küçült Harf Boyutu Normal Harf Boyutu Büyüt
Puanınız kaydedildi.
Teşekkür ederiz.
0,0
0
Şiire puan verin!

devrim esmer

umutsuz sevgiler

umudum kalmadı her yalan sözlere artık inanır oldum umudu olmayan aşklara gönül ümit bağlar oldum soldu hazanım ilk bahar''da açmaZ oldu Gonca güllerim bu ne hikmetse yalan sözler aşklar sevdalar hayal dolu ben seni sevdim ama zalim kader engel oldu bize hayat bayram İken bize bak gönlümüz yüreyimiz çile dert kederle doldu bir kaç günde daha nasıl sabır edelim bak güneş doğdu doğmak üzere ufuktan kuşlar çıktı yuvalarından koklaşıyorlar bir biriyle bu hasretse hayatsa bütün bunları yüklemiş felek ikimizin omuzlarına nezaman dönüp baksak ardımıza bir engel çıkar illa dağlar sanki yıkılmış yollarımıza istemez eller kavuşmamızı hadi sevdalım bir rüzgar ol es yık şu dağı taşı yerinden sök at artık bir engel kalmasın artık senin ile aramızda sen bensiz yaşarsın ama bensiz asla hiç birşey düşünemem eyer kavuşamazsa ellerimiz yıkılsın dünyanın direği yağmurlar yağsın seller alsın sensiz bensiz ikimizin olmadığı bu dünyayı söyle ne yapalım çivi çaksak suyu çıkar sana bana bu dünyanın ne hayrı olurki aşkı sevmeyi bilmezler boşa ziyan edip ykıp yakanlar denizde çırpınan balıklar hAvada uçuşan martılar artık bizden geriye kalan bir adımız kaldı Devrim Esmer...

Bu şiir toplam 522 kez okundu.
10.01.2009

Bu şiire henüz yorum yapılmamış.

Siirdemeti.Net - 2005 Yılından Günümüze Karşılıksız Sevgi ©