merhabalar araştırmalarım sonucunda burada amatör şairlerimize gereken ilgi verilmediği kanaatindeyim bir siir yazan arkadasımız ya 1 kere okunuyor yada hıc okunmuyor boyle seyler şair arkadaşalrımızı yazmamaya sürükleyebilir lutfen birseyler yapmaya gayret edelim amaclar sadece bırcok ınsan toplamak olmasın lutfen buna dıkkat edelim diğer siir sitelerinde izlediğim yol cok güzel ve özeldi bence yazılan siirlere saygı ve yorumlar muthiş bunları yaymakda sizin elinizde siir yazanda değil bu sitede bir değil birçok yenilik gerekmektedir nebilim bir hikaye bir deneme bölümü açılmalıdır diger sitelerde bunlar var ınsanlar sadece siir yazmakla yetınmeye bilir benim gibi denemede yazabilirler öyküde yazabilirler inşallah böyle bir farklılık arka planda kalmaz nice insanlar gelir duygularını şiirleriyle öyküleriyle denemeleriyle sitenize renk katar kolay gelsin insanlarla kaynaşmak gerekir bir bütün olunmasını rica ederim kolay gelsinnn...
# Yönetici Yanıtı :
...
Tarih: 10.11.2008 09:24:55
Yazan: dj_lale
Şehir: İzmir
YA RAB ADIN SONSUZLUK
CANIMI YAKIYOR ONSUZLUK
AL VARIMI VER YARIMI
GEÇSİN BU SARHOŞLUK ..
# Yönetici Yanıtı :
...
Tarih: 8.11.2008 09:43:53
Yazan: mücahet şen
Şehir: Tekirdağ
sayın gülten kahraman hanım yazdıklarıma alınmış küçügü olarak ondan özür diliyorum.mutlulugu yaşamayan mutlulugu veremez ki insanların yüregine.saygılarımla.kırılan yüreklerde ancak intikam yaşar sevgi degil.insanları sev dediler sevdim şimdi beni hiçkimse sevmiyor.
# Yönetici Yanıtı :
...
Tarih: 6.11.2008 20:42:17
Yazan: Hasan Diker
Şehir: İstanbul
Sayın Yönetici bu siza belki 4-5nci mesajım.Ben şiirlerimin(14 ADET) sitenizden kaldırılmasını istiyorum ve üyeliğimin iptal edilmesini istiyorum.ben yapamıyorum çünkü üye girişi yapamıyorum.Lütfen rica ediyorum bu mesajıma bir cevap verin. HASAN DİKER