Mesaj Yaz  -  Tüm Mesajları Gör

 
 
  Tarih: 3.10.2008 18:55:36 Yazan: mutlu mutlu   Şehir: Ankara
 
    Özlüyorum öyleyse varım, hayattayım. Hayatın bize sunduğu olağanüstü nimetlerin farkındayım. Bu ne hoş yolculuk? İyi ki yola çıkmışım. Sonuç mutluluksa ve mutluluk bir yolculuksa pişmanlığa izin vermemeli. Asla pişman değilim. Şu kısa hayatımızda mutluluğu iyi ki ertelemedik. Birbirimizin yoluna çıkmakla ne de iyi ettik.. Yüreğim böylesine bir sevgiyle doluyken ölümcül bir hastalığa yakalanabilr miyim? Bu aşkı yaşamak kaderimizde varmış. Ancak bu yaşadığımız, bildiğimiz bir aşk değil. Aşktan da üstün bir şey. Özenli, kıskandıracak, masum ve duygusal bir aşk. Çılgınca bir aşk. Ömrümüz arttı. Bir "gül" bu yolculuğa ne kadar renk katabilir bilmiyorum. Ben yine de her sabah yollarına gül döküyorum. Çünkü sen, yaşamaktan yorulduğum bir anda geldin bana. Hoşgeldin.. 5000 yıllık aşkın yaşandığı şehrim seninle anlam buldu. Ve herşey seninle başladı. Sen olmasaydın herşey, hiçbirşey olurdu. Sensiz geçen anlarımda kayda değer bir şey yok. Sen yoksan, fena halde tenhalardayım..

# Yönetici Yanıtı :
...
 
 
 
 
  Tarih: 3.10.2008 10:53:19 Yazan: Erhan Tığlı   Şehir: İstanbul
 
   Dostlar ve dostluklar çoğaldıkça biz de çoğalırız, şiir verir, şiir alırız, hamlıktan kurtulur, aşkla, sevgiyle yanarız, mutluluğun gül bahçesine dalarız.

# Yönetici Yanıtı :
...
 
 
 
 
  Tarih: 2.10.2008 22:16:52 Yazan: BAYAN AGRONOMİST   Şehir: Ankara
 
   Bayramlar, insanlar arasındaki karşılıklı sevgi ve saygının perçinlendiği günlerdir. Bayramlar, insanların birbirleriyle olan dargınlıklarını unuttukları, barıştıkları, kardeşçe kucaklaştıkları günlerdir. Bayramlar,milli ve dini duyguların, inançların, örf ve adetlerin uygulanıp sergilendiği, bir toplumda millet olma şuurunun şekillendiği, kuvvetlendiği günlerdir. Hep bir arada, sevgi dolu ve huzurlu nice bayramlar geçirmek dileğiyle,Ramazan Bayramınız kutlu olsun!

# Yönetici Yanıtı :
...
 
 
 
 
  Tarih: 2.10.2008 10:20:15 Yazan: oyagedik   Şehir: İstanbul
 
   ben oya gedik ,emeği geçen herkezin Bayramı kutlu olsun ! şiir demetiniz çok güzel ,düşünce gücünü çolatıp başka aleme sürükler insanı .gönlümdeki bahçemden bir demet papatya sizlere ! sevgiyle kalın

# Yönetici Yanıtı :
...
 
 
 
 
  Tarih: 30.09.2008 15:39:21 Yazan: büyüküstün   Şehir: İstanbul
 
   iyi bayramlarrr

# Yönetici Yanıtı :
...
 
 
Toplam Kayıtlı Mesaj Sayısı: 467


Yazan :
E-Posta :
Şehir :
Mesajınız :


MESAJLARINIZ EDİTÖR TARAFINDAN İNCELENİP YAYINLANMAKTADIR